Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
    Dan heb je mij nog niet gezien!

Ik heb 13 of 14" lichtmetalenschijven.
    Zwarte stootlijsten in uitermate kwalitatief plastic.
    Exclusieve stoffen zetels,
    and last but not least een dijk van 1.4i motor die mijn voorwielen aandrijft.
    Ook extra matjes en een ruitenwisser achteraan!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
      Ook extra matjes en een ruitenwisser achteraan!?
      Nee, die exra matjes waren niet exclusief genoeg, ik heb die dan maar achterwege gelaten.
      Mijn garagist heeft me na veel aandringen wel die ruitewissers aangesmeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
        Normaal kom ik dan ook ja. Van waar zijde?

Ik ben van Sint-Niklaas. Maar ik werk in Gent.

Comment

• Blijkbaar hebben we niet veel Seat-lovers op dit forum! Het topic staat hier al een half jaar te roesten. Vandaar: Ik wist wel al dat ze met een "sportievere" Seat rijden bij een goede vriendin van mij, en ik heb vandaag ontdekt dat het een Toledo 16v GT is! Best wel een leuke en vinnige wagen voor een wagen van die leeftijd! (150pk heb ik gelezen?!)

Comment

• Een topic naar mijn hart . Ik ben sinds 4 weken de trotse eigenaar van een Seat Leon 1.8 20V, hij rijdt heerlijk en er zitten echt alle denkbare opties op. Binnekort zal ik eens een paar foto's hier neer zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Djam
              Een topic naar mijn hart . Ik ben sinds 4 weken de trotse eigenaar van een Seat Leon 1.8 20V, hij rijdt heerlijk en er zitten echt alle denkbare opties op. Binnekort zal ik eens een paar foto's hier neer zetten.
              En een topic over openen natuurlijk!

Comment

• Ik rijd met een Seat Toledo van het vorige model en daar ben ik maar wat blij om. De huidige is echt butt-ugly. Interieurgewijs zijn ze allemaal (leon, altea, toledo) een zware tegenvaller, zó goedkoop en troosteloos.

Het feit dat ze één snuit gebruiken om 3 modellen te boetseren is ook betreurenswaardig. De Altea was fris en nieuw, toen kwam de Toledo en was het van en nu de leon, mja dat gaat nog. Bij Seat loopt de huidige toledo trouwens niet als verhoopt...hoe zou dát nu toch komen?

Comment

• In 1998 was ik zot van deze Seat (en ook dat kleur)

Comment

• Comment

• Een seat ibiza Cupra in het zwart is me toch verdorie ook wel geil Heb er gisteren nog eentje gezien.

Ware deze ietsje goedkoper geweest ( en geen 20.000 € basisprijs ) dan ging ik deze toch ook wel in overweging nemen.

De nieuwe Leon is in het zwart trouwens ook wel extreem lekker

Comment

• Ik vind het spijtig dat die Cupra's er zo tjoening uitzien .. De prijs is oké, de motoren zijn super, en ze rijden wel lekker. Maar een Seat .. 'k zou er niet mee kunnen leven
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                          Je ziet die Ibiza's verschrikkelijk veel rijden. Soms meer dan de Golfjes, maar dat zal wel een indruk zijn. Spijtig dat ie vooraan zo 'smal' lijkt, ie heeft nochtans de afmetingen van een Golf III.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Maar een Seat .. 'k zou er niet mee kunnen leven
                            Te min?

Comment

• Gisteren iemand leren kennen met een huidige Ibiza TDI met 130 pk. Hij had ook nog de Cupra-bumpers zitten. Was best mooi, maar hij had ook kapjes over zijn koplampen, en dat viel me wat tegen. Zijn velgen mochten wel iets groter, want 15" is nu niet echt veel.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik vind het spijtig dat die Cupra's er zo tjoening uitzien .. De prijs is oké, de motoren zijn super, en ze rijden wel lekker. Maar een Seat .. 'k zou er niet mee kunnen leven
                                Bah Seat, das niet meer het seat van vroeger he.
                                Die hebben volgens mij al een beter naam dan Fiat.

Ik moet het nogal wekelijks aanhoren: " ebt gij ne fiat gekocht? "

In mijn eigen denk ik dan " whatevah "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                  Te min?
                                  Voila zeer zeker te min voor velen (jammergenoeg).Seat staat nog altijd voor laag bij de grondse automobielen,een automerk voor het gewone volk zonder prestige.
                                  Een Seat hoort niet bij een sjieke villa te staan op de oprit,wat tot schaamte kan leiden neen er moet een pretige merk staan of anders hoort men er niet bij!
                                  Belachelijk!I now!

Comment

• Een Ibiza is anders een heel goed alternatief als je in dat segment gaat shoppen

Comment

• Blijft toch nog een van de mooiste poepkes in de autowereld.. En dan vooral in pikzwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                        Te min?
                                        Niet te min, 't is gewoon een Seat ... Kvind het geen lelijke wagens maar zou het zelf nooit moeten hebben
                                        Iedereen heeft dat vast wel bij bepaalde merken, Seat is zo'n merk voor mij.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Niet te min, 't is gewoon een Seat ... Kvind het geen lelijke wagens maar zou het zelf nooit moeten hebben
                                          Iedereen heeft dat vast wel bij bepaalde merken, Seat is zo'n merk voor mij.
                                          Snob

Nee ik begrijp je punt, een Peugeot of Citroën zou bij mij niet meteen in de garage komen. Maar met Skoda of Seat heb ik minder problemen..

Comment

Working...
                                          X