Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerlijk gezegd, ik mis toch wel wat emotie bij zo'n wagen. Het interieur van zo'n Leon alleen al! En voor de rest is het toch ook een vrij brave wagen (rijgedrag en zo).
Eerlijk gezegd, ik mis toch wel wat emotie bij zo'n wagen. Het interieur van zo'n Leon alleen al! En voor de rest is het toch ook een vrij brave wagen (rijgedrag en zo).
Ik begrijp wat je bedoelt, het is een beetje zwart en kaal, maar die rode accenten bij de Cupra R vind ik toch heerlijk..
Raar, als ze een A3 8L zijn interieur zouden zien zou het zijn "hey, knap interieur!" en bij een Leon "bah, lelijk" terwijl het hetzelfde is. Grotendeels toch.
Raar, als ze een A3 8L zijn interieur zouden zien zou het zijn "hey, knap interieur!" en bij een Leon "bah, lelijk" terwijl het hetzelfde is. Grotendeels toch.
Het is toch duidelijk mooier afgewerkt?
Nu, over Audi ga je mij ook niet superuitgelaten bezig horen hoor. Toch is er een duidelijk verschil.
Volgend jaar wordt mijn Golfken 3 jaar en dan ga ik eens uitkijken naar een opvolger...
Op het moment is mijn (betaalbare) droomwagen een zwarte Cupra TDI...k'ga binnen enkele maanden eens een testrit aanvragen via de dealer te Mechelen.
Een seat heeft zeker niet de naam van een VW, doch wat is er zo oppermachtig aan VW ??
Na drie maanden dienst waren de rubbers van de deuren er al afgevallen..nu komt de binnenbekleding van de wand volledig los.
K'heb enkele jaren geleden naar mijn werk in Duitsland gebold met een Ibiza Evo1 110pk...en raad eens nooit problemen gehad ...leek wel onverwoestbaar.
Dus ik denk van het oppermachtige VW te verlaten en een Cupra'tje aan te schaffen.
Greetz vanuit het warme Bonheiiiiii....tussen de ferme kiekskes
K'heb enkele jaren geleden naar mijn werk in Duitsland gebold met een Ibiza Evo1 110pk...en raad eens nooit problemen gehad ...leek wel onverwoestbaar.
idd da zijn ferme bommekes
jammer da mijn maat zijn broer daar nie goe overweg mee kon
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment