Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vantweekend uurtje mogen rijden met een ibiza FR. amai
    2ltr diesel 143pk.

BMW X5 45e

Comment

• En, bevindingen?

Comment

• Het was de 5 - deurs versie dus ik vind die zowiso al minder mooi dan de SC. Het interieur is mooi afgewerkt met FR kuipstoeltjes en witte tellers ipv rode en ook nog een FR sportstuurtje.
        De motor is een zeer vinnig blok dat al vanaf 1700toeren begint door te trekken tot ongeveer 4.000. Daar zegt de schakelindicator ook om op te schakelen. Voor een TDI is deze ook zeer stil, en zit er een sportief geluidje op bij het optrekken.
        Wij hadden een gemiddeld verbruik van 7 ltr, wat niet veel is aangezien er veel mee werd opgetrokken.

De baanligging is zeer strak ( strakker dan mijn SC logisch ), maar toch comfortabel. Hij blijft heel mooi liggen in de bochten en het onderstuur blijft lang uit. Heb eens een prijsje laten maken en we kwamen uit op ongeveer 21K, wat ik opzich een goede prijs vindt maar als we dan kijken naar de Leon FR dan scheelt dat maar 2 a 3K, dus dat verschil is te verwaarlozen en we rijden dan met een model groter rond.
        BMW X5 45e

Comment

• Thx, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe zo'n nieuwe rijdt.

Ik heb er ooit eens eentje voor mij gehad en qua performance ging het gelijk op met de mijne. Maar ik denk dat zo'n nieuwe al meer "volwassen" is. Meer auto tout court

Comment

• Hey Hey, 21k is veel hoor voor een Ibiza SC FR... Laat ons zeggen dat een standaard diesel FR + Bixenon voor een 18500 - 19000 de deur uit kan ( inclusief korting )

Comment

• vandaag deze gaan kopen voor mijne maat , cupra 1.8T

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk Berichten
                Hey Hey, 21k is veel hoor voor een Ibiza SC FR... Laat ons zeggen dat een standaard diesel FR + Bixenon voor een 18500 - 19000 de deur uit kan ( inclusief korting )
                Uiteraard met korting, dan zal 21k zonder korting er zeker niet ver naast zitten he
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                  vandaag deze gaan kopen voor mijne maat , cupra 1.8T

Wist niet dat dat bestond in Cordoba versie. 1.8T 180PK ?

Comment

• Toch lekkere blokskes die 1.8T Toch net iets knapper in de Ibiza-variant. Opties? Prijs? Kmstand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Toch lekkere blokskes die 1.8T Toch net iets knapper in de Ibiza-variant. Opties? Prijs? Kmstand?
                      een originele NL'er , 118000km met NAP , vraagprijs was 4450- (zo meenemen) , maar er toch nog 250- afgekregen .
                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Sorry dat ik hier tussen kom maar dat sportief geluidje komt dat van de turbo want onze tolledo 2.0tdi heeft dat ook , ik vroeg mij dat af?

Comment

• Denket wel, mijn ma had dat toch ook op haar altea 1.9, al was dat niet zo luid als op de FR. Was een nogal "rochel" geluidje.
                              BMW X5 45e

Comment

• kzou zeggen een opfluitend geluid bij optrekken, maar de motor heeft ook sedert een paar jaar een haperend geluid alsof de motor stopt (2a3tal seconden) tijdens het optrekken, geen idee wat dat zou zijn?

Comment

• een paar jaar al? mss is uw turbo al wat versleten?
                                  BMW X5 45e

Comment

• OEI OEI en wil dat dan zeggen dat hij het niet lang meer zal houden die turbo of wat?

Comment

• ps wat giet die ibiza fr in zijn botten qua mazout of valt dat nog mee ,want wij hebben een normaal verbruik int stad en buiten tstad van 7.4 litter maar we RIJDEN er alletwee wel lekker mee hoor.met een volle tank bijna 700km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichten
                                        OEI OEI en wil dat dan zeggen dat hij het niet lang meer zal houden die turbo of wat?
                                        Ik ben zelf geen technieker maar ik heb het aan mijn schoonbroer gevraagd die zelf bij audi werkt en ook met die TDI's dus te maken krijgt. Hij zal ier vandaag of morgen wel antwoorden

Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichten
                                        ps wat giet die ibiza fr in zijn botten qua mazout of valt dat nog mee ,want wij hebben een normaal verbruik int stad en buiten tstad van 7.4 litter maar we RIJDEN er alletwee wel lekker mee hoor.met een volle tank bijna 700km
                                        Goh, wij reden natuurlijk wel redelijk mee door en we zaten aan een kleine 9 liter. ik denk als er gewoon mee wordt gereden, en afwisseling met autostrade dat een 5 a 6 ltr zeker doenbaar moet zijn.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichten
                                          kzou zeggen een opfluitend geluid bij optrekken, maar de motor heeft ook sedert een paar jaar een haperend geluid alsof de motor stopt (2a3tal seconden) tijdens het optrekken, geen idee wat dat zou zijn?
                                          bij welk toerental is dit? een fluitend geluid is het begin van een turbo maar kan eigenlijk niet zoveel kwaad..
                                          Hoeveel km's heeft hij al gedraaid?

Comment

Working...
                                          X