Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
Het was de 5 - deurs versie dus ik vind die zowiso al minder mooi dan de SC. Het interieur is mooi afgewerkt met FR kuipstoeltjes en witte tellers ipv rode en ook nog een FR sportstuurtje.
De motor is een zeer vinnig blok dat al vanaf 1700toeren begint door te trekken tot ongeveer 4.000. Daar zegt de schakelindicator ook om op te schakelen. Voor een TDI is deze ook zeer stil, en zit er een sportief geluidje op bij het optrekken.
Wij hadden een gemiddeld verbruik van 7 ltr, wat niet veel is aangezien er veel mee werd opgetrokken.
De baanligging is zeer strak ( strakker dan mijn SC logisch ), maar toch comfortabel. Hij blijft heel mooi liggen in de bochten en het onderstuur blijft lang uit. Heb eens een prijsje laten maken en we kwamen uit op ongeveer 21K, wat ik opzich een goede prijs vindt maar als we dan kijken naar de Leon FR dan scheelt dat maar 2 a 3K, dus dat verschil is te verwaarlozen en we rijden dan met een model groter rond.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk BerichtenHey Hey, 21k is veel hoor voor een Ibiza SC FR... Laat ons zeggen dat een standaard diesel FR + Bixenon voor een 18500 - 19000 de deur uit kan ( inclusief korting )BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenvandaag deze gaan kopen voor mijne maat , cupra 1.8T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenToch lekkere blokskes die 1.8T Toch net iets knapper in de Ibiza-variant. Opties? Prijs? Kmstand?TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk BerichtenOEI OEI en wil dat dan zeggen dat hij het niet lang meer zal houden die turbo of wat?
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichtenps wat giet die ibiza fr in zijn botten qua mazout of valt dat nog mee ,want wij hebben een normaal verbruik int stad en buiten tstad van 7.4 litter maar we RIJDEN er alletwee wel lekker mee hoor.met een volle tank bijna 700kmBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichtenkzou zeggen een opfluitend geluid bij optrekken, maar de motor heeft ook sedert een paar jaar een haperend geluid alsof de motor stopt (2a3tal seconden) tijdens het optrekken, geen idee wat dat zou zijn?
Hoeveel km's heeft hij al gedraaid?
Comment
Comment