Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichtenaha der is heb ik gezien een nieuwe TOLEDO op komst in 2012 wat er van motorisatie in zit weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd naar de grootte en of het een vijfdeurs is,weet er iemand meer???BMW X5 45e
Comment
-
Begin dit jaar kwam de gefacelifte Ibiza uit, maar de heetste versie was toen nog nergens te bekennen. Tot vandaag. Dit zijn namelijk de eerste beelden van de vernieuwde Ibiza Cupra die morgen zijn primeur beleeft in China. Opnieuw heeft het Tsjechische autoforum verse persplaatjes van een primeur voordat ze officieel zijn vrijgegeven. We zien […]
Dit zijn de foto's van de (nieuwe) ibiza cupra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk Berichtenaha der is heb ik gezien een nieuwe TOLEDO op komst in 2012 wat er van motorisatie in zit weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd naar de grootte en of het een vijfdeurs is,weet er iemand meer???
Ginebra, is dat het nieuwe FR dan? Zo snel ziet ‘ie er ook weer niet uit. Positief: Seat is eindelijk van die rare ruimtewagentjes af. Negatief: de zoveelste inspiratieloos gerebadgede Volkswagen. Want dit is natuurlijk gewoon een Volkswagen Jetta. Ondanks het Spaanse geintje op het nummerbord spat de mediterrane emotie hier niet bepaald vanaf. Officieel […]
Voilla de nieuwe toledo:-)
Comment
-
Waar is hun verbeelding naartoe?
ze willen hun eige profilieren als het sportievere merk.
Het enige wat ze nu maken zijn klonen van een Audi en nu van een jetta.
Ze maken zo'n "spannende" concepts, ze hebben een superknap design neergezet met de ibiza.
en nu zen ze weer aant sukkelen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWaar is hun verbeelding naartoe?
ze willen hun eige profilieren als het sportievere merk.
Het enige wat ze nu maken zijn klonen van een Audi en nu van een jetta.
Ze maken zo'n "spannende" concepts, ze hebben een superknap design neergezet met de ibiza.
en nu zen ze weer aant sukkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VAG04 Bekijk BerichtenDaar heb je jammergenoeg helemaal gelijk in. Het begon met de exeo, dan de mii nu de jetta en ik hoop niet dat de langverwachtte leon een audi A3 kloon wordt
Hoop het ook niet maar ik twijfel eraan..BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMet als kers op de taart de Seat leon super copa met 285pk en 360Nm koppel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZulle dan wel valse zijn, aangezien er maar een 50tal hiervan op de baan zijn .
pakketje kan je voor € 1500 bij de dealer krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZow dit is lelijk:
Comment
Comment