zo lust ik er wel pap van, eigenlijk een heel mooie auto als je er velgen onder zet!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
Nog even over "gij hadt":Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk zald u eens leer hoe het Nederlands wast en nog steeds ist hoor.De regel is: in de tegenwoordige tijd wordt gij vervoegd als u, maar in de verleden tijd krijgt gij een extra t. Deze regel geldt voor alle werkwoorden. Voorbeelden: gij hadt, gij werdt, gij riept. Bij werkwoorden als eten en komen krijgt gij in de verleden tijd de lange klinker van de meervoudsvorm: gij aat, gij kwaamt. Bij zwakke werkwoorden krijgt gij die extra t in de verleden tijd ook: gij wildet, gij hoordet. De t in gij hadt is dus geen uitzondering, maar het resultaat van een regelmatige vervoeging. De reden dat hadt ons vreemd voorkomt ligt in het feit dat we hier met een verouderde werkwoordsvorm te maken hebben.Last edited by Maaher; 15/06/2006, 15:11.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenweet iemand welke kit dit is,er rijden tegenwoordig véél Leon's rond met deze kit.Bij mij in het straat zijn er 2 Leon's en ze hebben allebei deze kit.
al is't nix voor mij, tis wel imposant, zeker die zwitsrerse plaat
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGij ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenni waar, onder mijn Audi vind ik ze totaal ni mooi
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendaar weer wel
Erg erg knap.
Comment
Comment