Komt van een tjoeningforum. op de foto zie je het niet maar het plafond is ook in die stof bekleed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKomt van een tjoeningforum. op de foto zie je het niet maar het plafond is ook in die stof bekleed.
Comment
-
Gisteravond konden we zien wat een witte Seat los kan maken bij een Russisch lingeriemeisje. Seat pakt dat handig op en presenteert u prompt de volgende ochtend een witte Seat Ibiza Cupra voorzien van een facelift. Dit kan geen toeval zijn. Het front is vernieuwd met een brede grille en agressief gevormde luchtinlaten. Ook zijn […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenmet een spons!!!!
Ik rij gewoon door de borstel machine, beter bekend onder de naam "wasstraat"
Vroeger waste ik mijn Audi's altijd met een zachte nylon luiwagen, was altijd heel snel klaar met autowassen, heb nog nooit met de hand een auto gewassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Zou vanaf nu de ENIGE kleur moeten zijn voor de VAG-groep!
Heerlijk op een Volkswagen Octavia S-line
Comment
-
Leon Fr 2014 5d 1.4 tsi 103kw 140pkLast edited by hitachi; 08/02/2014, 00:07.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBlijft mooi zo'n bocanegra! Veel mooier dan een 'gewone' ibi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEn rijdt geschift goed voor een voortrekker te zijn!BMW X5 45e
Comment
Comment