Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fahrzeugangebot: Seat Leon Cupra 280 DSG Performance Paket für 33950 EUR

Oh boy, alleen nog de optionele kuipzetels en een stage 1 remap naar 350pk. Zet maar af!

Comment

• Edit. Dubbelpost

Comment

• Comment

• Exit Altea,

Gisteren zou de laatste Altea geproduceerd zijn in Martorell...

Comment

• Beste Seat Lovers,
            ik vind dit niet zo direct terug en dus stel ik hier dan maar de vraag mocht er iemand dit weten.
            Lang verhaal kort, huidige wagen van mijn vrouw heeft het opgegeven. valt nog te herstellen maar bon ...
            zijn aan het uitkijken naar een nieuwe en zo ben ik ook bij Seat gekomen.
            Ik merk scherpe prijzen op Ibiza ST en die komt dus in aanmerking.
            Ik zie dat de stock auto's uitgerust zijn met een 7" scherm maar er is nergens sprake van GPS.
            Zit dat er dus niet in? En is dat eventueel software die je achteraf zelf kan installeren of laten doen? zo'n groot scherm enkel voor muziek en mails is een beetje "apart".
            Voor de rest mensen die met een Ibiza ST rijden en er feedback over hebben?
            Thx!

Comment

• Als ik het goed heb krijgt de ST binnenkort (door de recente facelift) een 6.5" touch screen. Standaard zal dit idd een uitgebreide "radio" zijn, als je er GPS bij wil zal dit een betalende optie zijn.

Configureer eens een Leon, dan zal je een idee krijgen wat de mogelijkheden zijn en hun bijhorende kostprijs
              Last edited by ; 26/06/2015, 16:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk Berichten
                Als ik het goed heb krijgt de ST binnenkort (door de recente facelift) een 6.5" touch screen. Standaard zal dit idd een uitgebreide "radio" zijn, als je er GPS bij wil zal dit een betalende optie zijn.

Configureer eens een Leon, dan zal je een idee krijgen wat de mogelijkheden zijn en hun bijhorende kostprijs
                Klopt maar leveringen pas vanaf september of zelf oktober en wij hadden de wagen sneller nodig.
                Dus uiteindelijk maar één genomen uit voorraad met oudere motor en GPS standaard

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Weet niet waarom ik het hier geplaatst heb.
                        Last edited by ; 26/09/2015, 23:20.

Comment

• Verplaatst naar waar het thuis hoort.
                          Last edited by ; 26/09/2015, 23:21.

Comment

• Heeft wel iets!
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Wel geen Mii maat een Skoda Citigo.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                Wel geen Mii maat een Skoda Citigo.
                                Foutje.

Comment

• Seat Marbella

Comment

• classic

Comment

• ik wist niet dat de fiat 124 coupe ook met Seat badge was gebouwd ..

Comment

• Vraagje voor de eigenaars van een recente Seat (of de experts inzake entertainmentsystemen in de VAG-groep):
                                        Ik overweeg de aankoop van een Seat Leon ST Cupra. De Cupra is standaard uitgerust met een Media/Navi-toestel dat sinds de update in oktober dacht ik over hetzelfde 6,5 inch scherm beschikt als de uitgebreide, optionele Navi Plus.
                                        Mij vraag is dan ook wat precies de meerwaarde is van de Navi Plus tov de standaard Navi. Ligt dit aan de beeldscherpte of extra functies? Het is toch een meerkost van 1020 euro.
                                        Alvast bedankt!

Comment

Working...
                                        X