Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
De Belg Pierre-Yves Corthals, veelvoudig Belgisch Mégane Cup en Clio Cup kampioen, zal trouwens een Seat Leon besturen in het WTCC 2007!!
Evenwel niet bij het officiële SEAT-team, maar bij het Franse team Exagon. In de 'Independants Trophy' dus.
De prachtige Monroe-kleuren van z'n Honda Accord die hij tot voorheen reed in het WTCC, neemt 'ie mee naar SEAT.
Comment
-
Zo'n sombagrijze topsport is zo enorm knap hé. Hier in de buurt staat een zilvergrijze topsport en daar blijf ik ook altijd naar staren als ik die passeer.
Het enige wat me een beetje stoort aan de topsport bumpers is dat die bumper gewoon een kopie is van de layout van het logo en de lichtblokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seat.beSEAT productinformatie : 2 nieuwe modellen - 30/05/2007
SEAT zal in Martorell twee nieuwe modellen in het B-segment bouwen
De Spaanse autoconstructeur SEAT zal in zijn fabriek in Martorell twee nieuwe modellen produceren die behoren tot het B-segment. Dat kondigde voorzitter Erich Schmitt aan tijdens een meeting met verschillende vertegenwoordigers van de media in de hoofdzetel van de onderneming. In de toekomst zal SEAT met het nieuwe model over twee varianten beschikken: een berline en een break.
Door de beslissing om de genoemde modellen in Martorell te produceren, zal SEAT de capaciteit van de Spaanse fabriek optimaal kunnen benutten. Beide nieuwe modellen komen in 2009 op de markt.
Deze aankondiging is de eerste van SEAT sinds de zelfstandigheid van het merk binnen de Volkswagen-groep. Ze garandeert de voortzetting van het groeiplan dat begin 2007 werd opgestart en waarvan de belangrijkste doelstellingen intussen bereikt zijn.
“De toewijzing van deze twee nieuwe modellen in het B-segment aan SEAT Martorell betekent een historische stap voor het Spaanse merk.”, aldus Erich Schmitt, “Door de uitbreiding van ons huidige productgamma met die twee nieuwe modellen wordt het niet alleen mogelijk voor onze klanten om mee te groeien met het merk, maar kunnen we bovendien de rentabiliteit van ons verdelersnetwerk verhogen.”
Eindelijk een fatsoenlijke Toledo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
Eindelijk een fatsoenlijke Toledo...
als je leest dat deze wagen een uitbreiding moet zijn voor het merk dan zal deze toch eerder in de vijver van de passat (waar hij trouwens vaagweg wat van mee heeft in deze schetsen), mondeo en consorten plaatsnemen?
Comment
-
Die schetsen zien er idd goed uit. Seat is een veelbelovend merk, alleen jammer dat het zo duur is in onderhoud.
Ik vind die oude topsport/Cupra Leon's ook nog steeds bloedmooi. Dat zijn nu eens wagens die af zijn als ze uit de fabriek komen, je hoeft er niks meer aan te veranderen. De nieuwe Leon is ook niet mis.
Comment
-
In afwachting van een nieuwe motor heb ik de SEAT Leon als vervangwagen gehad. Is maar een TDi 1.9l met 105Pk, maar ik ben echt positief verrast.
De voorwielaandrijving was wel even wennen, voornamelijk in de bochten.
Maar verder rijdt de wagen rijdt, heeft een goede baanligging en verbuikt enorm weinig (gemiddeld gebruikt ligt tussen de 5 en 6,5l ).
Ook qua design en afwerking een pracht van een voertuig.
Het is een sportieve 5-deurs met een agressief snoetje die tegelijkertijd elegantie uitstraalt.
De enige opmerking die ik eigenlijk heb is mbt de vorm van de koffer, meer bepaald de vorm van het gat. Dit steekt een beetje achteruit wat het inladen van zwaardere goederen bemoeilijkt.
Hetzelfde voertuig met wat meer pk zie ik best zitten (liefst 170)!
Comment
Comment