Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat inderdaad mooi met die 18".
Normaal ben ik meer te vinden voor een donker kleurke (zwart/grijs), maar dit rood misstaat niet dankzij het sportieve uitzicht van het voertuig.
Her voertuig waarmee ik reed, staat in dat donker grijs, dat Lotuzzz hier eerder postte. Vind dat niet mis.
't kan best zijn dat er geen leder verkrijgbaar is op de FR... SEAT heeft niet zo'n uitgebreid optiebeleid.
Ik heb de indruk van niet.
Daarstraks eens op hun website gaan piepen en bij de configurator stond enkel stof! Vind dat een beetje raar aangezien hun FR toch een speciale versie is.
Daarstraks eens op hun website gaan piepen en bij de configurator stond enkel stof! Vind dat een beetje raar aangezien hun FR toch een speciale versie is.
Klopt, zelfs op de Cupra is geen leer verkrijgbaar als optie. (Ibiza FR/Cupra zelfde verhaal)
Was een vervangwagen in afwachting van een nieuwe motor die in mijn BMW E46 moest. Hij had na veel kilometers en enorm veel rijplezier de geest gegeven. Het bakske wordt oud. Maar ik rij er zo graag mee...
Comment