Mooie pic's met 18''.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenMooie pic's met 18''.....
Normaal ben ik meer te vinden voor een donker kleurke (zwart/grijs), maar dit rood misstaat niet dankzij het sportieve uitzicht van het voertuig.
Her voertuig waarmee ik reed, staat in dat donker grijs, dat Lotuzzz hier eerder postte. Vind dat niet mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
Her voertuig waarmee ik reed, staat in dat donker grijs, dat Lotuzzz hier eerder postte. Vind dat niet mis.
Ik? Hmmm dat denk ik niet...
Maar goed, bij deze dan
In dat donkergrijs, mét 170 pk... Is die van jurbe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk? Hmmm dat denk ik niet...
Maar goed, bij deze dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk? Hmmm dat denk ik niet...
Maar goed, bij deze dan
In dat donkergrijs, mét 170 pk... Is die van jurbe
Is dat de FR -versie met dubbele verchroomde uitlaat?
Die buitenspiegelbehuizing in dat 'Plata R' vind ik best sportief.
Heb ik het mis, of wordt de FR Leon niet aangeboden met lederen zetels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHet beestje staat mooi!
Is dat de FR -versie met dubbele verchroomde uitlaat?
Die buitenspiegelbehuizing in dat 'Plata R' vind ik best sportief.
Heb ik het mis, of wordt de FR Leon niet aangeboden met lederen zetels?
't kan best zijn dat er geen leder verkrijgbaar is op de FR... SEAT heeft niet zo'n uitgebreid optiebeleid.
Comment
-
En dit zijn de stoeltjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDit is de achterzijde:
't kan best zijn dat er geen leder verkrijgbaar is op de FR... SEAT heeft niet zo'n uitgebreid optiebeleid.
Daarstraks eens op hun website gaan piepen en bij de configurator stond enkel stof! Vind dat een beetje raar aangezien hun FR toch een speciale versie is.
Mooie foto trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn dit zijn de stoeltjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDaarstraks eens op hun website gaan piepen en bij de configurator stond enkel stof! Vind dat een beetje raar aangezien hun FR toch een speciale versie is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk BerichtenKlopt, zelfs op de Cupra is geen leer verkrijgbaar als optie. (Ibiza FR/Cupra zelfde verhaal)
Zoals ik eerder zei, die FR kan me zeker bekoren, maar lederen zetels zijn voor mij een must.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat is een Ibiza uit 2001 nog waard?
1.4 MPI, zijn grootste troef: Nog geen 30k!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDaarnet pinker laten vervangen voor 0 euro, ik ben een echt SEAT Lover!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten6000€ ?
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWas alles maar zo goedkoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, heel tevreden hier van Seat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWas mijn eerste Seat-ervaring en dus zeer positief.
Wat reed je? Wat rijd je? ... Ik zie geen topic!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWas?
Wat reed je? Wat rijd je? ... Ik zie geen topic!
Was een vervangwagen in afwachting van een nieuwe motor die in mijn BMW E46 moest. Hij had na veel kilometers en enorm veel rijplezier de geest gegeven. Het bakske wordt oud. Maar ik rij er zo graag mee...
Comment
Comment