Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Maar de Arosa Racer ziet er wel beestig goed uit. Waarom brengen ze toch zoiets niet uit??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ultimatecarpage.com
      General specifications
      Country of origin Spain
      Produced in 2001
      Introduced at 2001 Frankfurt Motorshow

Drivetrain
      Engine Straight 4
      Engine Location Front , transversely mounted
      Displacement 1.600 liter / 97.6 cu in
      Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
      Fuel feed Fuel injection
      Aspiration Naturally Aspirated
      Gearbox 6 speed Manual
      Drive Front wheel drive

Performance figures
      Power 125 bhp / 93 KW
      BHP/Liter 78 bhp / liter

Comment

een kennis van ons rijdt met een Leon Cupra met V6 motor, ooit es meegereden... man dat vliegt .. en dat geluid is ook niet slecht..

wordt die nog gemaakt?

Comment

Hmm, das al wa anders natuurlijk, die Racer Doet me aan ne Mini Cooper (de oude) denken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
            Volgens mij werd/wordt de seat ibiza, zeker vorige generatie, gelinkt aan hopeloze tuners die zo veel moggelijk wouden opvallen door het gebruiken van auto5 tuningmateriaal... Maar of het zo is....
            Dat heb je ook bij vw of bmw hoor.Het enige wat ik johnny vind aan de ibiza is de naam.Als ze hem nu bv.,seat 206 haddden genoemd,dat had al veel aan het imago gedaan.Het eiland Ibiza doet altijd denken aan fuifbeesten en johnny's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
              Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605
              Volgens mij werd/wordt de seat ibiza, zeker vorige generatie, gelinkt aan hopeloze tuners die zo veel moggelijk wouden opvallen door het gebruiken van auto5 tuningmateriaal... Maar of het zo is....
              Dat heb je ook bij vw of bmw hoor.Het enige wat ik johnny vind aan de ibiza is de naam.Als ze hem nu bv.,seat 206 haddden genoemd,dat had al veel aan het imago gedaan.Het eiland Ibiza doet altijd denken aan fuifbeesten en johnny's.
              Mja, mar Seat's noemen nu eenmaal naar een Spaanse stad of plaats. Vind ik wel mooi gevonden. Seat Salou had dus ook gekunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                Een minder geslaagd model van Seat vind ik de Arosa... brok!

Ik vind hem best wle mooi hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon
                  een kennis van ons rijdt met een Leon Cupra met V6 motor, ooit es meegereden... man dat vliegt .. en dat geluid is ook niet slecht..

wordt die nog gemaakt?
                  In autowereld 128,bij de test van de leon cupra staat van wel.Maar bij de car configuration staat hij niet meer bij. Een 2.8 V6 met vierwielaandrijving en 200pk zou dat dan moeten zijn.Meer weet ik er ook niet van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                    Een minder geslaagd model van Seat vind ik de Arosa... brok!

Ik vind hem best wle mooi hoor
                    Ik vind da ook nog best kunnen.Neem die in het zwart met alu velgen en het valt best mee.Er zijn ergere kleine stadswagentjes.

Comment

Nog eentje uit de oude doos: Seat Malaga...

Comment

Die Malaga had veel weg van ne VW Jetta, ook al werkte VW en Seat toen nog ni samen.

Comment

Die Malaga had veel weg van ne VW Jetta, ook al werkte VW en Seat toen nog ni samen.
                          Nu ge het zegt, .Maar ik vind dat in die tijd veel auto's op elkaar leken.

Comment

Hier enkele foto's van de ibiza cupra.

Alleen spijtig dat hij altijd getoond word in dat afzichtelijk geel.

Comment

Ja, ik ben da ok kotsmuug gezien. Een jaar of 6 terug, toen het vol mode was, OK. Maar nu is het toch tijd voor iets anders

Comment

Ja, ik ben da ok kotsmuug gezien. Een jaar of 6 terug, toen het vol mode was, OK. Maar nu is het toch tijd voor iets anders
                                Inderdaad.Als de mensen aan een ibiza denken zien ze meteen za een geel ding voor hun.
                                Vergelijk de gele eens met deze.

Een wereld van verschil.

Comment

Inderdaad.Als de mensen aan een ibiza denken zien ze meteen za een geel ding voor hun.
                                  Of meestal in hun kont

Comment

Weet wel niet of Seat de goede kant aan het opgaan is na de Altea (valt al met al nog mee) en de nieuwe Toledo ( )

Comment

Of meestal in hun kont
                                      Dat ook ja.

Comment

Weet wel niet of Seat de goede kant aan het opgaan is na de Altea (valt al met al nog mee) en de nieuwe Toledo ( )
                                        Kheb er ook mijn twijfels over.De altea vind ik nog vrij mooi.Maar de toledo!!!!!!!! Gewoon een altea met een dikkere kont.Voor de rest zijn ze helemaal hetzelfde.

Comment

Ik hou m'n hart vast als er een nieuwe Leon of Ibiza zal verschijnen!

Comment

Working...
                                          X