Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij werd/wordt de seat ibiza, zeker vorige generatie, gelinkt aan hopeloze tuners die zo veel moggelijk wouden opvallen door het gebruiken van auto5 tuningmateriaal... Maar of het zo is....
Dat heb je ook bij vw of bmw hoor.Het enige wat ik johnny vind aan de ibiza is de naam.Als ze hem nu bv.,seat 206 haddden genoemd,dat had al veel aan het imago gedaan.Het eiland Ibiza doet altijd denken aan fuifbeesten en johnny's.
Mja, mar Seat's noemen nu eenmaal naar een Spaanse stad of plaats. Vind ik wel mooi gevonden. Seat Salou had dus ook gekunnen
Vind hem nog niet zo lelijk eerlijk gezegd. Zelfs deze kleurencombinatie is wel leuk, al zal dit alleen maar in amerika verkopen met deze kleuren want hier geraken ze dat niet kwijt.
Vind hem nog niet zo lelijk eerlijk gezegd. Zelfs deze kleurencombinatie is wel leuk, al zal dit alleen maar in amerika verkopen met deze kleuren want hier geraken ze dat niet kwijt.
Tis ni lelijk, maar zoals jij hebt gezegd, hier verkoopt da ni
Vroeger (voor 1984) was een Seat niks anders dan een Fiat met een ander embleem. De Spaanse Fiat. Zoals het nu de Spaanse VW is De eerste Ibiza (zie hierboven ) was het eerste "eigen" model van Seat.
Comment