Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tof, waar is die heen gegaan ?
in Pervijze stond er in de zomer een (zelfde model in BRgeen (totaal gerestaureerd) ) voor 11.000 euros.
de mijne is veel minder waard wegens het jaartal, toch niet te koop
ik heb hem al 33 jaar (nieuw gekregen voor mijn verjaardag) ... ik was toen 30 ! (zucht...)
De topic is niet verborgen Guy, maar de triumph lovers zitten verborgen. Misschien durven ze het niet te zeggen welke toffe wagentjes het eigenlijk wel zijn!
Dus zal ik de oproep van Guy maar eens herhalen en vragen of er hier nog iemand voor durft uit te komen dat hij Triumph en de Spitfire eigenlijk de max vindt!
tuurlijk is de spitfire een geinig karretje. ooit komt er ééntje op mijne oprit. 2-zitter, dakloos, knappe lijn en nog redelijk te vinden voor schappelijke prijzen. Meer moet dat niet zijn.
momenteel zit ik echter met een kleine spruit en anders kan ik die dus niet vervoeren.
tuurlijk is de spitfire een geinig karretje. ooit komt er ééntje op mijne oprit. 2-zitter, dakloos, knappe lijn en nog redelijk te vinden voor schappelijke prijzen. Meer moet dat niet zijn.
momenteel zit ik echter met een kleine spruit en anders kan ik die dus niet vervoeren.
veel plezier toegewenst !
koop geen BMW-okkasie en je komt vlugger in het bezit van een Spit...
Comment