Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spitfire lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spitfire lovers

hallo !
    zijn er nog ?

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    hallo !
    zijn er nog ?
    eentje van 1975...
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

allee !
      ben ik dan de laatste ?

Comment

Nee Guy, je bent niet de enige. Ze zitten enkel wat verborgen op het forum! Hier is nog eens mijn ex (wagentje). Ik had tot begin mei deze kar:

Ondanks het feit dat ik nu Spitfireloos ben blijf ik het echt wel een tof karretje vinden!

Gr,

Stieglitz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stieglitz Bekijk Berichten
          Nee Guy, je bent niet de enige. Ze zitten enkel wat verborgen op het forum! Hier is nog eens mijn ex (wagentje). Ik had tot begin mei deze kar:

Ondanks het feit dat ik nu Spitfireloos ben blijf ik het echt wel een tof karretje vinden!

Gr,

Stieglitz
          waar is deze topic dan zo goed verborgen ???

Comment

tof, waar is die heen gegaan ?
            in Pervijze stond er in de zomer een (zelfde model in BRgeen (totaal gerestaureerd) ) voor 11.000 euros.
            de mijne is veel minder waard wegens het jaartal, toch niet te koop
            ik heb hem al 33 jaar (nieuw gekregen voor mijn verjaardag) ... ik was toen 30 ! (zucht...)

Comment

De topic is niet verborgen Guy, maar de triumph lovers zitten verborgen. Misschien durven ze het niet te zeggen welke toffe wagentjes het eigenlijk wel zijn!

Dus zal ik de oproep van Guy maar eens herhalen en vragen of er hier nog iemand voor durft uit te komen dat hij Triumph en de Spitfire eigenlijk de max vindt!

Stieglitz

Comment

tuurlijk is de spitfire een geinig karretje. ooit komt er ééntje op mijne oprit. 2-zitter, dakloos, knappe lijn en nog redelijk te vinden voor schappelijke prijzen. Meer moet dat niet zijn.
                momenteel zit ik echter met een kleine spruit en anders kan ik die dus niet vervoeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  tuurlijk is de spitfire een geinig karretje. ooit komt er ééntje op mijne oprit. 2-zitter, dakloos, knappe lijn en nog redelijk te vinden voor schappelijke prijzen. Meer moet dat niet zijn.
                  momenteel zit ik echter met een kleine spruit en anders kan ik die dus niet vervoeren.
                  veel plezier toegewenst !
                  koop geen BMW-okkasie en je komt vlugger in het bezit van een Spit...

Comment

Ook een van mijn favorieten.....
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

wel moeilijker te bergen is de garage...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        wel moeilijker te bergen is de garage...
                        Inderdaad, maar veel minder fileleed onderhevig....

Comment

Gr,

Stieglitz

andere hoek van de mijne
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                            Ook een van mijn favorieten.....
                            British Leyland wenste de historische link ook nog te benadrukken in zijn reclamecampagnes. Leuk filmpje hier:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

British Leyland wenste de historische link ook nog te benadrukken in zijn reclamecampagnes. Leuk filmpje hier:
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Ja, really nice.

Comment

Working...
                              X