Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik zou echt een nier afstaan voor zo een kar.

    Toen was dat ongehoord, een cabrio met 476pk.
    Moest het nu over een S-klasse gaan zou ik dat nog begripjen, maar een SL AMG blijft een kampbak .

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Moest het nu over een S-klasse gaan zou ik dat nog begripjen, maar een SL AMG blijft een kampbak .

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Moest het nu over een S-klasse gaan zou ik dat nog begripjen, maar een SL AMG blijft een kampbak .
        Kampbak vs. Turkenbak.

        Tis wat je het interessantst vindt he.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Kampbak vs. Turkenbak.

          Tis wat je het interessantst vindt he.
          Turkenbak .

          Comment




          • Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

            2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Vooral omdat 'ie boven de 500 heeft in werkelijkheid
              SL600s ook, die zijn eigenlijk nog iets sneller.. zitten gemiddeld op 530 pk (pre-facelift)

              Comment


              • V8 + Kompressor > V12 + twee turbo's
                Voor mij geldt dat, en zéker met open dak.

                Comment


                • Ik denk dat ik deze dit week-end eens ga bekijken.

                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.


                  Iemand ideetje waar ik op moet letten?

                  - roest waarschijnlijk - deuren, kofferklep, motorkap, ...
                  - ... ?

                  Comment


                  • Neem toch een 320 CDI... Sneller, zuiniger en niet gek veel duurder. Na het ritje in de auto van de mama van Matteus ben ik zwaar overtuigd van een S210 met 320CDI blok. Echt heerlijke cruiser.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      Ik denk dat ik deze dit week-end eens ga bekijken.

                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.


                      Iemand ideetje waar ik op moet letten?

                      - roest waarschijnlijk - deuren, kofferklep, motorkap, ...
                      - ... ?


                      Jeugdsentiment

                      2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Neem toch een 320 CDI... Sneller, zuiniger en niet gek veel duurder. Na het ritje in de auto van de mama van Matteus ben ik zwaar overtuigd van een S210 met 320CDI blok. Echt heerlijke cruiser.
                        Ik ga gewoon kijken, ik weet bijgod nog niet of ik 'm neem.

                        Maar mijn voorkeur gaat uit naar deze 300 motor dan een 320 Cdi. Ik loop niet zo wild van de modernere Cdi blokken.

                        Het mindere aan deze pre-facelifts is de roest...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                          Ik ga gewoon kijken, ik weet bijgod nog niet of ik 'm neem.

                          Maar mijn voorkeur gaat uit naar deze 300 motor dan een 320 Cdi. Ik loop niet zo wild van de modernere Cdi blokken.

                          Het mindere aan deze pre-facelifts is de roest...
                          Als 'm goed onderhouden werd zal die roest wel meevallen.

                          M'n vader had met de zijne 370.000 km gedaan toen hij'm wegdeed. Geen roest. En er is niet altijd zacht mee omgegaan.

                          2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Ik ga gewoon kijken, ik weet bijgod nog niet of ik 'm neem.

                            Maar mijn voorkeur gaat uit naar deze 300 motor dan een 320 Cdi. Ik loop niet zo wild van de modernere Cdi blokken.

                            Het mindere aan deze pre-facelifts is de roest...

                            De facelift 210 heeft ook vaak last van roest hoor. De onze was ook goed bezig.

                            Qua betrouwbaarheid en kostvriendelijk onderhoud en herstellingen, is een CDI inderdaad een stap hoger dan de oude en betrouwbare en simpele 300 Turbodiesel.
                            Injectoren zijn een zwak punt van de CDI's. Die gaan lekken, en kosten 5-600 euro per stuk om te vervangen. De eerste 197pk 320CDI's konden al eens last hebben van een gebroken as van de hogedrukpomp, maar dat is nu van geen belang meer.
                            LMM's gaan af en toe kapot, en de EGR zorgt voor vervuilde inlaatcollectoren en eventueel vastzittende EGR-klep. Dit is allemaal niet echt erg natuurlijk.


                            Voor de rest: chippen hé.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                              Als 'm goed onderhouden werd zal die roest wel meevallen.

                              M'n vader had met de zijne 370.000 km gedaan toen hij'm wegdeed. Geen roest. En er is niet altijd zacht mee omgegaan.

                              Die van jullie was toch een 211? Die hebben over het algemeen nooit zoveel last van roest gehad als de 210.
                              In sommige gevallen was het dan weer extreem, maar dat zijn eerder uitzonderingen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Die van jullie was toch een 211? Die hebben over het algemeen nooit zoveel last van roest gehad als de 210.
                                In sommige gevallen was het dan weer extreem, maar dat zijn eerder uitzonderingen.
                                Voor de W211 hadden we een S210. (300turbodiesel)

                                2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Voor de W211 hadden we een S210. (300turbodiesel)

                                  Ahzo, dat wist ik niet! Nice.

                                  Comment


                                  • Wel veel problemen mee gehad . Dat was de slechtste die we al gehad hebben. Vaak vermogenverlies, kan mss met de tuning te maken hebben. Gelukkig een goed onderhoudscontract.
                                    nls2000

                                    Comment


                                    • spijtig van die winddinges

                                      Comment


                                      • overlaatste liet volgens mij rn nog een e430 combi zien van 2000 voor 7500
                                        nog iemand een idee waar die stond ?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat ik deze dit week-end eens ga bekijken.

                                          De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.


                                          Iemand ideetje waar ik op moet letten?

                                          - roest waarschijnlijk - deuren, kofferklep, motorkap, ...
                                          - ... ?
                                          Ik heb een nagenoeg identieke zonder noemenswaardig roest dus dat bestaat wel degelijk.
                                          Rond het schuifdak kan er ook zijn maar dat zie je natuurlijk direct.
                                          Kijk ook boven de wielen naar de wielbogen, als je zeer scherp draait en ondertussen door een put rijdt met zo'n avantgarde dan kan de band het koetswerk raken en daar zat bij mij dus ook een klein beetje roest.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                          Comment

                                          Working...
                                          X