Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenExplain? Hoe zie je dat?
typisch 190 kwaaltje.
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmja, zotte kosten imo. Vind die kar er goed utzien zo.
En aangezien ik bobo niet ben, mag men langs de buitenkant wel zien wat er onder de kap zit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenW124 E250 D met 140 000 km voor erg weinig geld:
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...spotprijs.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWang van de zetel zegt genoeg zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenKlopt, maar kan ook van het vele in-en uitstappen zijn hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDat kan idd. maar als ik dan dergelijke benzen zie met 300.000 km en meer waarbij de zetels nog in onberispelijke staat zijn dan zegt dat ook iets hoe de eigenaar met die wagen is omgesprongen als hij idd. maar 140.000 km heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Dit is de allereerste W140 diesel die gemaakt is, in 92. Nog voor de 350TD dus.
Prijs zal dus wel kloppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk BerichtenDie 280 S, staat die soms in evergem ??? onlangs op die plaats ne vrachtwagen moeten afslepen, 't jeukte om hem gelijk mee te nemen
Weet ge, pakt die gewoon mee, volgens mij geen kat dat er naar om zietWil er u zelfs bij helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenW124 E250 D met 140 000 km voor erg weinig geld:
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...spotprijs.html
edit: heb blijkbaar een paar pagina's vergeten lezen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenJa, vlak tegen Durmakker.
Weet ge, pakt die gewoon mee, volgens mij geen kat dat er naar om zietWil er u zelfs bij helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGisteren een nieuwe C63 AMG break gespot, hier in de buurt van mijn kot!
HOE FUCKING VET IS DAT NIET !!!!!
Comment
Comment