Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

perfectie
    Zeer knap... Heb toch een paar vragen bij die detail... Is volgens mij een nieuwe versnellingspook bij de 2.5 - 16V.. (aan de kleur van het leder en het zakje te zien)

--> Oude pook teveel afgesleten?

--> Zetels vervangen waarschijnlijk?

Motor ziet er wel echt perfect uit... Maar waarom doet ie z'n kilometerstand weg?

Fiddy, of is het de originele pook?

Comment

idd.

Ofwel extreem laag.... ofwel heeft ie heel wat vervangen. Die pook, die motorkapisolatie ed. zien er bij normaal gebruik redelijk 'anders' uit
      Ja, het viel mij ook op. Die zetels zijn ook nieuw.

De motor ziet er dan weer erg goed uit.

Comment

• 190 2.5 -16V is vet cool --> Ik wil.

Eerst een E500 Limited.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Zeer knap... Heb toch een paar vragen bij die detail... Is volgens mij een nieuwe versnellingspook bij de 2.5 - 16V.. (aan de kleur van het leder en het zakje te zien)

--> Oude pook teveel afgesleten?

--> Zetels vervangen waarschijnlijk?

Motor ziet er wel echt perfect uit... Maar waarom doet ie z'n kilometerstand weg?

Fiddy, of is het de originele pook?
          Pook is volgens mij 99% zeker vervangen. Kar heeft 162.000km (staat wat verderop in het topic, 101k miles) en je ziet ook dat z'n pedalen wel reeds wat slijtage hebben.

De lak ziet er ook nog erg netjes uit voor een kar met die kilometers, maar daarom is het natuurlijk een detail.

Zetels zien er ook érg fris uit.... geen idee of je dat kan bereiken met detailen, of dat het nieuwe overtrekken zijn.

Imo zit er wel wat geld in die kar

Comment

• Ok

En nu bedtijd Beertje, anders ben je morgenvroeg niet wakker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
              jullie zijn blijkbaar allemaal serieus gebeten door de 190 microbe hé, persoonlijk vond ik da nie echt "de auto" maar smaken verschillen en da's maar best ook

Een 190 is gewoon een beregoede auto. Staat min of meer op het niveau van de 124 (mss qua afwerking iétsje minder, hoewel dat verschil imo marginaal is), en ze rijden echt fantastisch.

En met een minimum aan inspanningen kan je die karren echt heel sportief maken op vlak van rijgedrag. Vinnige stuurinrichting, goede versnellingsbakken, zeer stijve carrosserie, en magnifieke ophangingssystemen.

Dan heb je een echte rijdersauto maar je hebt niet het gevoel van in een blikje te zitten zoals in bijv. de BMW E30.

Daarom hou ik van de 190.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                Ok

En nu bedtijd Beertje, anders ben je morgenvroeg niet wakker.

true

maar ik heb nog wat werk. 't zal morgen pitten in de auto zijn

Comment

Pook is volgens mij 99% zeker vervangen. Kar heeft 162.000km (staat wat verderop in het topic, 101k miles) en je ziet ook dat z'n pedalen wel reeds wat slijtage hebben.

De lak ziet er ook nog erg netjes uit voor een kar met die kilometers, maar daarom is het natuurlijk een detail.

Zetels zien er ook érg fris uit.... geen idee of je dat kan bereiken met detailen, of dat het nieuwe overtrekken zijn.

Imo zit er wel wat geld in die kar
                  Ik wil die wel, zelfs staat het stuur aan de verkeerde kant
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                    jullie zijn blijkbaar allemaal serieus gebeten door de 190 microbe hé, persoonlijk vond ik da nie echt "de auto" maar smaken verschillen en da's maar best ook
                    Ik zou zelf liever een W111 Coupe/Cabrio hebben, maar de manier dat ik met een auto rij soms maakt de 190 16V een van de meest geschikte wagens. Of een S 202 280 ofzo

Comment

• Kvond het ook een zalige bak, daarom toch maar even gepost

Zetels zijn mss opnieuw geverft, kan je laten doen. MAar ze zien er idd verdacht nieuw uit.

Prachtauto!
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Een 190 is gewoon een beregoede auto. Staat min of meer op het niveau van de 124 (mss qua afwerking iétsje minder, hoewel dat verschil imo marginaal is), en ze rijden echt fantastisch.

En met een minimum aan inspanningen kan je die karren echt heel sportief maken op vlak van rijgedrag. Vinnige stuurinrichting, goede versnellingsbakken, zeer stijve carrosserie, en magnifieke ophangingssystemen.

Dan heb je een echte rijdersauto maar je hebt niet het gevoel van in een blikje te zitten zoals in bijv. de BMW E30.

Zo is het, ik zou het niet beter kunnen zeggen na >200.000 km met zo nen 190 gedaan te hebben, 't was wel maar met nen 190E 2.0l maar toch.... heb er véél plezier mee beleeft.

Comment

'k moet u wel gelijk geven, nog nooit was een auto zo uitgebreid getest bij mercedes alvorens hij in productie ging, vandaar ook de hoge kwaliteit, heb er nooit echt vaak mee gereden, maar mij kon hij niet echt bekoren, ben nogal groot van gestalte en dan is de 190 wel wat krap + het feit dat in ons regionen elke boer er eentje had ( liefst beige, duitse taxis met 500K km)

Comment

• Comment

• Good times

Comment

• zuipen voor dood, maar wat een fijn karretje was dat seg

Comment

Zalige bak!!! En toen was die AMG ook nog proper ofwa?

Ik ben fan
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    zuipen voor dood, maar wat een fijn karretje was dat seg

Eco-run: 12 liter
                                    Normaal rijden: 15-17 liter

Plezier hebben @ Kallo: >25 liter.

Fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Zalige bak!!! En toen was die AMG ook nog proper ofwa?

Ik ben fan

Deze AMG is nog steeds proper.

Comment

• Ik heb dezelfde stofzuiger

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Goed spul.

Comment

Working...
                                          X