Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kan er mij iemand de gemiddelde levensduur van een 220 CDI laten weten
    wil zeggen wat is het aantal km's dat je ermee kan rijden voordat je ECHT motorische
    problemen begint te krijgen?

rij nu al 2,5 jaar met een E 220 CDI 150 pk en zit aan 177.000 km nu...

Comment

• Moeilijk te zeggen denk ik. Zal afhangen van de rijstijl, onderhoud, goede/slechte diesel, ...
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
        Moeilijk te zeggen denk ik. Zal afhangen van de rijstijl, onderhoud, goede/slechte diesel, ...
        normale rijstijl, heel veel autostrade km's en onderhoud altijd op tijd en door officiële Mercedes garage uitgevoerd...

Comment

• Dan zou dat los over de 300.000km moeten gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Dan zou dat los over de 300.000km moeten gaan
            dat was ongeveer mijn schatting ook, bedankt

Comment

• Ik ken taxi's met 600k km.

Of dat 600k probleemloze km zijn, dat weet ik niet

Comment

• Comment

• Is dat echt?

Retevet, dat wel, maar ik weet niet of ik hem mooi kan noemen...

Comment

• Ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                      Die 280 S, staat die soms in evergem ??? onlangs op die plaats ne vrachtwagen moeten afslepen, 't jeukte om hem gelijk mee te nemen
                      Stefaan, deze kar is weg, weet jij van iets

Comment

• "De V8-motor levert 650 pk en daarmee accelereert deze SLR in minder dan 3,5 seconden vanuit stilstand naar 100 km/u. Zijn topsnelheid bedraagt 350 km/u. Met deze cijfers is hij de snelste in serie geproduceerde open sportwagen. Er worden 75 exemplaren gebouwd en dan valt definitief het doek voor de SLR."

via ad.nl

Comment

• Ok, de voorkant vind ik definitief lelijk, en de velgen zijn te klein, maar voor de rest...

Comment

• Godverdorie, nu hebben ze de boodschap van bij de 722 nog niet begrepen...
                            Dat ding moet 722 paarden hebben, niet meer niet minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Godverdorie, nu hebben ze de boodschap van bij de 722 nog niet begrepen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

"De V8-motor levert 650 pk en daarmee accelereert deze SLR in minder dan 3,5 seconden vanuit stilstand naar 100 km/u. Zijn topsnelheid bedraagt 350 km/u. Met deze cijfers is hij de snelste in serie geproduceerde open sportwagen. Er worden 75 exemplaren gebouwd en dan valt definitief het doek voor de SLR."

via ad.nl
                                Duidelijke knipoog naar de 300 SLR, I like a lot!
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Ik ken taxi's met 600k km.

Of dat 600k probleemloze km zijn, dat weet ik niet
                                  er zijn heel veel auto's, kans is klein dat je 600 k in dezelfde auto wil doorbrengen, das't probleem
                                  voor mij is benz de kandidaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zolex Bekijk Berichten
                                    kan er mij iemand de gemiddelde levensduur van een 220 CDI laten weten
                                    wil zeggen wat is het aantal km's dat je ermee kan rijden voordat je ECHT motorische
                                    problemen begint te krijgen?

rij nu al 2,5 jaar met een E 220 CDI 150 pk en zit aan 177.000 km nu...
                                    Mijn neef is met zijn E220 cdi over de 600 000 gegaan.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Godverdorie, nu hebben ze de boodschap van bij de 722 nog niet begrepen...
                                      Dat krijgen ze niet betrouwbaar uit die V8.
                                      Daarvoor hebben ze de V12 biturbo nodig, en die is te zwaar om voorin te leggen

Comment

• Ah, kan best zijn... En een V12 zou een no go zijn voor mij.
                                        Ach ja, dan passeren we gewoon langs Renntech of zo.

Comment

• Dan is de betrouwbaarheid ook naar de kloten hoor

Comment

Working...
                                          X