als je gaat slapen in de zomer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die klinken zien er wel degelijk duur uit
Iemand die zoveel verstand heeft van carosserie aan zijn werk te zien en dan zoiets doen. Zo iemand knapt roestbakken op zonder problemen maar dat zal hem niet interesseren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenStel u maar eens voor dat het uw kar is he, dan zou ik ni lang nadenken..
Direct verzekering bellen
Comment
-
Onverantwoord. Een achtervolging vind ik in geen geval kunnen, dacht alleen Amerikaanse cowboypolitie zo stom was om dat te doen maar blijkbaar gebeurt het hier ook.
Wel straf dat ze hem kunnen bijhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMoet wel een kick geven, elke politie agent droomt wel stiekem van zo'n werk..
Tegenwoordig niet meer, tegenwoordig (bijv. Brussel) denken die mensen eerder aan hun gezin en kinderen.
Bij mijn schoonpa op zijn werk hebben de recherche continue een uitkijkpost (omwille van de ligging) om mensen in het oog te houden. Ze arresteren daar sommige mensen gemiddeld 3 keren per week (autodiefstal, inbraak, ... ) en de volgende dag zijn ze weer vrij.
1 van die gearresteerden zei: 'morgen ben ik weer vrij, dan kom ik je koffiekoeken brengen op het bureau'.
Agent in kwestie: 'ik denk het niet, jij komt niet vrij'
Volgende dag: koffiekoeken op zijn bureau, persoonlijk gebracht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenStel u maar eens voor dat het uw kar is he, dan zou ik ni lang nadenken..
Maar moest ik wakker worden/zijn terwijl mijn auto gestolen wordt...
En dan is dat toch onbegrijpelijk dat die mannen kort erna weer vrij zijn???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAls je ervan op de hoogte bent tenminste. Kan ook zijn dat de man nog sliep ofzo.
Maar moest ik wakker worden/zijn terwijl mijn auto gestolen wordt...
En dan is dat toch onbegrijpelijk dat die mannen kort erna weer vrij zijn???
Ze zeiden dat hij gecarjacked was Dus die man wist het wel degelijk... En die crimineel had volgens mij een mes vast in het filmpje, als hij daar voor mijn neus mee staat te zwieren als hij me wil carjacken, heb ik een blaffer tegen zijn kop, en krijgt hij 5 seconden...
Je blijft van andermans spullen af, dat is uit principe, uit respect. En als ze dat dan nog onder bedreiging gaan forceren, hmm maar dan is het oog om oog, tand om tand imo...Last edited by Greg; 27/12/2008, 15:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZe zeiden dat hij gecarjacked was Dus die man wist het wel degelijk... En die crimineel had volgens mij een mes vast in het filmpje, als hij daar voor mijn neus mee staat te zwieren als hij me wil carjacken, heb ik een blaffer tegen zijn kop, en krijgt hij 5 seconden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMeh... niets van, geen seconden.
We zijn nog altijd een beetje menselijk he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMoeten ze zo'n achtervolging niet afbreken als ze anderen in gevaar kunnen brengen?
Comment
-
Comment
Comment