Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Over problemen met de motor heb ik nog niet veel gehoord, ook nog niet dat er geen problemen zijn.
Voor de rest is het een gewone C-klasse he. Beter dan de gemiddelde Fransman qua afwerking, maar niet echt topniveau.
In de garage gaan ze daar evenveel van kennen als van een C200CDI. Just wat de StarDiagnoses zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSper valt in te bouwen.
Over problemen met de motor heb ik nog niet veel gehoord, ook nog niet dat er geen problemen zijn.
Voor de rest is het een gewone C-klasse he. Beter dan de gemiddelde Fransman qua afwerking, maar niet echt topniveau.
In de garage gaan ze daar evenveel van kennen als van een C200CDI. Just wat de StarDiagnoses zegtOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvette ketels!
Zorgen dat ze een volledig onderhoudsboekje hebben en alle facturen voorhanden zijn.
Dacht dat er nog wel eens problemen konden zijn met de intercooler pomp ofzo, maar die zou simpel te vervangen zijn door een betrouwbaarder exemplaar.
Redelijk betrouwbaar dus, zoals het hoort
Deze staat op nr 2 op mijn lijstje van next ride samen met de RS4 B5, na de M3 E46 weliswaar...
Maar zo'n C32 sleurt toch de stenen uit de grond, de meest understated van de 3... En met ECU de snelste ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAutomaat. Ze zouden dat verplicht moeten maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmoest je je 328i kunnen inruilen voor een identieke, maar met automaat... zou je het doen?
Zegt genoeg denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie carat-velgen staan daar totaal niet onder.
. Die zag je toch geregeld onder dit type?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk heb het voor 'volle' velgen. Die zag je toch geregeld onder dit type?
Als je volle velgen zo knap vind, steek dan knappe exemplaren:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmoest je je 328i kunnen inruilen voor een identieke, maar met automaat... zou je het doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
en veel te chippen is er niet aan dat kompressor blok denk ik, toch niet evenveel als bij een (bi)turbo.
Dat valt nog best mee hoor. Drukvulling is drukvulling hé.
Spelen met de overdruk en inspuiting kan je evengoed als met een turboblok, met als enige beperking de poulieverhouding tss krukas- en kompressorpoulie. En die vervangen gebeurt ook wel frequent en is niet de grootste kost, als je toch van zin bent om op te voeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenmoesten ze de automaatkeuzehendel mooier maken, direct.
Ooit met een 328i coupe automaat gereden, wat een lelijke hendel
En de automaat schakelt niet tijdig terug, ook jammer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie carat-velgen staan daar totaal niet onder.
Hier iets verder staat een Bobo-CLK te koop met die velgen onder, daar past het best nog onder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet grote nadeel van een E39 M5 vind hij het ontbreken van een automaat.
Zegt genoeg denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat valt nog best mee hoor. Drukvulling is drukvulling hé.
Spelen met de overdruk en inspuiting kan je evengoed als met een turboblok, met als enige beperking de poulieverhouding tss krukas- en kompressorpoulie. En die vervangen gebeurt ook wel frequent en is niet de grootste kost, als je toch van zin bent om op te voeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEcht niet he!
Dat is ook altijd mijn conclusie na een ritje met een M5 of Z8 mee. Jammer van de handbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEcht wel.
Dat is ook altijd mijn conclusie na een ritje met een M5 of Z8 mee. Jammer van de handbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat valt nog best mee hoor. Drukvulling is drukvulling hé.
Comment
Comment