Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
dank u,
de geschiedenis van de auto is eigenlijk ook opmerkelijk,
was de auto van de buur van m'n ouders en hij zelf heeft er nooit mee gereden, hij was een autoverzamelaar en reed met rolls, bentley's en ferrari's,
deze auto diende om boodschappen te doen en werd enkel door het personeel gebruikt en perfect onderhouden,
daardoor heeft de auto voor mij een speciale betekenis
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
dank u,
de geschiedenis van de auto is eigenlijk ook opmerkelijk,
was de auto van de buur van m'n ouders en hij zelf heeft er nooit mee gereden, hij was een autoverzamelaar en reed met rolls, bentley's en ferrari's,
deze auto diende om boodschappen te doen en werd enkel door het personeel gebruikt en perfect onderhouden,
daardoor heeft de auto voor mij een speciale betekenis
Een tripje in die richting is nooit verkeerd, maar dan wil ik wel combineren met Porsche en BMW als ik daar toch in de buurt ben. En Ingolstadt is dan ook nie ver af ...
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Een tripje in die richting is nooit verkeerd, maar dan wil ik wel combineren met Porsche en BMW als ik daar toch in de buurt ben. En Ingolstadt is dan ook nie ver af ...
OK ik sta morgenvroeg om 4u30 - 5u bij u. Wanneer we thuis zijn weet ik niet.
Comment