Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lol, nee, k.A. is een duitse afkorting voor keine Ahnung... of kortom: geen idee.
Dat was de enigste kerel in die garage die écht kennis had van auto's. Misschien ingestort ofzo, hij had het altijd gruwelijk druk, en hij begon ook gewoon op zondag te werken.
Overlaatst had ik een klant die met een paar wagens stond waaronder een 760i, en die zei mij dat als je met zo'n wagen kan rijden, je de taks er moet bijnemen
Ik denk wel dat die het iets makkelijker zeggen had dan de meeste Das +3k als ik mij niet vergis dat vadertje staat dan ieder jaar wil...
Overlaatst had ik een klant die met een paar wagens stond waaronder een 760i, en die zei mij dat als je met zo'n wagen kan rijden, je de taks er moet bijnemen
Ik denk wel dat die het iets makkelijker zeggen had dan de meeste Das +3k als ik mij niet vergis dat vadertje staat dan ieder jaar wil...
Dat klopt toch? Iemand die een 760i kan betalen, kan ook de belastingen ervoor betalen.
Daarnet een kettingbotsing op de E313 aan de afrit Wijnegem en er zat een 190 2.6 ertussen denk ik met als nummerplaar RPA ofzoiets.
Is die niet van hier?
Nee op de snelweg zelf net voor de afrit.
6 of 7 auto's met een Duitser helemaal vanvoor.
Toen ik er voorbij ging was het pas gebeurd en toen ik terug kwam van Geel waren de flikken er pas mee bezig .
En ik weet wel dat er bij onze auto ook op de voordempers een hydraulische leiding toekomt, en dus wordt er in alle vier de dempers olie bijgepompt of weggenomen om de demper stugger of slapper te maken.
Comment