one time @ the ring:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFiddy, projectje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenone time @ the ringAmerican Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenRefresh my memory: is dit een variant van de C111?
hier staat er wat over : http://thespeedbarrier.blogspot.com/...a-history.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenone time @ the ring:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenVolgens mij krijg ik mijn hoofd tussen uw band en wielkas Verkeerde vering ofzo? Vroeger nog zo'n 190 gehad en die stond belange zo hoog niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtennee geen verkeerde vering, was na een rondje ring, weet niet waarom hij toen nog hoger stond dan anders (al hooooog). Nu zit er sinds november ofzo andere vering (-4 cm eibach) op, dus dat ziet er beter uit
Ik wil daar eens wat meer foto's van zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk wil daar eens wat meer foto's van zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBwa, wacht een paar maanden tot de zomervelgen er onder steken, dat zal beter zicht zijn dat met smal staal.
Comment
Comment