Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't zit nog steeds onder de zeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      De winter is voorbij.
      Yeah right. Voorbeeldje van vorig jaar: Met Pasen gaan we altijd op weekend met vrienden. Normaal heb ik dan al lang mijn zomer dingen steken. Vorig jaar dus ook getwijfeld of ik ze zou steken (op C-klasse) voor het weekend (Ardense wegen ). Niet gedaan => op weg naar ginder begint het daar te sneeuwen, alles sneeuwt volledig dicht. Was ik ff blij, ben zonder probs daar geraakt in tegenstelling tot fwd's van vrienden zonder winterbanden
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Bwa, wacht een paar maanden tot de zomervelgen er onder steken, dat zal beter zicht zijn dat met smal staal.
        Staal is vet!

Wil ook wel wat foto's zien eigenlijk. Tevreden van die Eibach veren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Staal is vet!

Wil ook wel wat foto's zien eigenlijk. Tevreden van die Eibach veren?
          Ben wel content van die eibach ja, niet te hard en wel leuk.

uit mijn topic:

Die letzten Worte ...
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201 BENZIN

Comment

• Iemand een best zeldzame AMG kopen?

A 210

Ideale kar om véél schrik in te hebben.

Comment

• tja, die AMG is de minst interessante ooit

Die A met die 2 motoren erin, dat vind ik wel iets hebben, maar daar zijn er maar 2 van zeker?
              Die letzten Worte ...
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201 BENZIN

Comment

tja, die AMG is de minst interessante ooit

Die A met die 2 motoren erin, dat vind ik wel iets hebben, maar daar zijn er maar 2 van zeker?
                Er zijn er 2 van ja.

Zijn er 3 gebouwd, omdat DC de zijne al na een week had geplooid

Comment

• De W202 van mijn zus hebben ze weer kunnen takelen

Komt ze hier gisteren buiten adem binnen gestormd "de auto is panne gevallen, we krijgen hem niet meer in versnelling, hij staat hier op het fietsenpad om de hoek"

Ik maar eens mee gaan kijken, ineens met de Xsara om hem tot hier te slepen.
                  --> Koppeling krijg je niet meer ingeduwd, game over
                  Proberen te slepen met de voorziene sleepogen van de Xsara, maar die achterlijke fransozen hebben het gat in de bumper zo gemaakt dat er eigenlijk niets doorpast en je dus niet via de sleepoog kunt slepen
                  Dan maar aan de trekhaak vastgemaakt en tot bij ons gesleept alwaar de garage hem is komen halen.

Straks horen we wat eraan is, ben benieuwd
                  Rommelkar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    De W202 van mijn zus hebben ze weer kunnen takelen

Komt ze hier gisteren buiten adem binnen gestormd "de auto is panne gevallen, we krijgen hem niet meer in versnelling, hij staat hier op het fietsenpad om de hoek"

Proberen te slepen met de voorziene sleepogen van de Xsara, maar die achterlijke fransozen hebben het gat in de bumper zo gemaakt dat er eigenlijk niets doorpast en je dus niet via de sleepoog kunt slepen
                    Dan maar aan de trekhaak vastgemaakt en tot bij ons gesleept alwaar de garage hem is komen halen.

Rommelkar.
                    Welk type 202 is het eigenlijk?
                    Die letzten Worte ...
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201 BENZIN

Comment

• 220 diesel van... ik denk 98 ofzo? Elegance uitvoering.
                      230k km en niets dan miserie met die ketel, dieselpomp kapot gehad (is wel typisch voor die motor), alarm kapot gehad, instrumentenpartij werkt part time, al meermaals oververhit, rammelt en kraakt langs alle kanten, lekt ergens olie aan de carterdichting geloof ik, wilt soms gewoon niet starten, afwerking in het interieur trekt op geen kloten, en nu dit

Als je met zoiets rijdt dan is het vrij logisch dat je daarna nooit geen benz meer wilt

Comment

220 diesel van... ik denk 98 ofzo? Elegance uitvoering.
                        230k km en niets dan miserie met die ketel, dieselpomp kapot gehad (is wel typisch voor die motor), alarm kapot gehad, instrumentenpartij werkt part time, al meermaals oververhit, rammelt en kraakt langs alle kanten, lekt ergens olie aan de carterdichting geloof ik, wilt soms gewoon niet starten, afwerking in het interieur trekt op geen kloten, en nu dit

Als je met zoiets rijdt dan is het vrij logisch dat je daarna nooit geen benz meer wilt
                        ja, klinkt nie zo goed. Al die problemen behalve die dieselpomp => precies een maandagauto, want zo slecht zijn ze normaal niet.
                        Die letzten Worte ...
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201 BENZIN

Comment

De W202 van mijn zus hebben ze weer kunnen takelen

Rommelkar.
                          Hoezo kan je niet via het sleepoog trekken? Je hebt het sleepoog er toch ingedraaid he? Wij hebben dat al eens gebruikt, bij ons werkt het zoals het zou moeten...

Comment

• Ahhhh, dat zou wel eens veel kunnen verklaren

Waar ligt dat ding ergens?

Comment

Ahhhh, dat zou wel eens veel kunnen verklaren

Waar ligt dat ding ergens?
                              Benny de garagist

Dat ding zit in een doos in het reservewiel geklemd

Wij hebben dat ondertussen gewoon in de koffer achter zo'n bevestigingspunt gehangen. 't Is best wel kut als je daarvoor je vuil moet maken om dat wiel eronder te halen!

Mooi zo, Benny, jij hebt 148 keer geprobeerd?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Benny de garagist

Dat ding zit in een doos in het reservewiel geklemd

Wij hebben dat ondertussen gewoon in de koffer achter zo'n bevestigingspunt gehangen. 't Is best wel kut als je daarvoor je vuil moet maken om dat wiel eronder te halen!

Mooi zo, Benny, jij hebt 148 keer geprobeerd?
                                  Dan zijn het nog steeds achterlijke fransozen, hoe komen ze erbij om dat in godsnaam bij het reservewiel te steken... dat ONDER de auto hangt
                                  Eerst even je wiel vervangen om een auto te slepen

2x geprobeerd hoor, de eerste keer met een trekstang, maar ik dacht dat het daar aan lag, maar gisteren met dat touw vond ik het toch al vrij bizar

Comment

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Kippenvelmoment

Comment

• Comment

• Véél knapper dan een X3 .

Comment

• Finde ich auch!

Comment

Working...
                                          X