't zit nog steeds onder de zeven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDe winter is voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBwa, wacht een paar maanden tot de zomervelgen er onder steken, dat zal beter zicht zijn dat met smal staal.
Wil ook wel wat foto's zien eigenlijk. Tevreden van die Eibach veren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenStaal is vet!
Wil ook wel wat foto's zien eigenlijk. Tevreden van die Eibach veren?
uit mijn topic:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtentja, die AMG is de minst interessante ooit
Die A met die 2 motoren erin, dat vind ik wel iets hebben, maar daar zijn er maar 2 van zeker?
Zijn er 3 gebouwd, omdat DC de zijne al na een week had geplooid
Comment
-
De W202 van mijn zus hebben ze weer kunnen takelen
Komt ze hier gisteren buiten adem binnen gestormd "de auto is panne gevallen, we krijgen hem niet meer in versnelling, hij staat hier op het fietsenpad om de hoek"
Ik maar eens mee gaan kijken, ineens met de Xsara om hem tot hier te slepen.
--> Koppeling krijg je niet meer ingeduwd, game over
Proberen te slepen met de voorziene sleepogen van de Xsara, maar die achterlijke fransozen hebben het gat in de bumper zo gemaakt dat er eigenlijk niets doorpast en je dus niet via de sleepoog kunt slepen
Dan maar aan de trekhaak vastgemaakt en tot bij ons gesleept alwaar de garage hem is komen halen.
Straks horen we wat eraan is, ben benieuwd
Rommelkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe W202 van mijn zus hebben ze weer kunnen takelen
Komt ze hier gisteren buiten adem binnen gestormd "de auto is panne gevallen, we krijgen hem niet meer in versnelling, hij staat hier op het fietsenpad om de hoek"
Proberen te slepen met de voorziene sleepogen van de Xsara, maar die achterlijke fransozen hebben het gat in de bumper zo gemaakt dat er eigenlijk niets doorpast en je dus niet via de sleepoog kunt slepen
Dan maar aan de trekhaak vastgemaakt en tot bij ons gesleept alwaar de garage hem is komen halen.
Rommelkar.
Comment
-
220 diesel van... ik denk 98 ofzo? Elegance uitvoering.
230k km en niets dan miserie met die ketel, dieselpomp kapot gehad (is wel typisch voor die motor), alarm kapot gehad, instrumentenpartij werkt part time, al meermaals oververhit, rammelt en kraakt langs alle kanten, lekt ergens olie aan de carterdichting geloof ik, wilt soms gewoon niet starten, afwerking in het interieur trekt op geen kloten, en nu dit
Als je met zoiets rijdt dan is het vrij logisch dat je daarna nooit geen benz meer wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten220 diesel van... ik denk 98 ofzo? Elegance uitvoering.
230k km en niets dan miserie met die ketel, dieselpomp kapot gehad (is wel typisch voor die motor), alarm kapot gehad, instrumentenpartij werkt part time, al meermaals oververhit, rammelt en kraakt langs alle kanten, lekt ergens olie aan de carterdichting geloof ik, wilt soms gewoon niet starten, afwerking in het interieur trekt op geen kloten, en nu dit
Als je met zoiets rijdt dan is het vrij logisch dat je daarna nooit geen benz meer wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe W202 van mijn zus hebben ze weer kunnen takelen
Rommelkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAhhhh, dat zou wel eens veel kunnen verklaren
Waar ligt dat ding ergens?
Dat ding zit in een doos in het reservewiel geklemd
Wij hebben dat ondertussen gewoon in de koffer achter zo'n bevestigingspunt gehangen. 't Is best wel kut als je daarvoor je vuil moet maken om dat wiel eronder te halen!
Mooi zo, Benny, jij hebt 148 keer geprobeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenBenny de garagist
Dat ding zit in een doos in het reservewiel geklemd
Wij hebben dat ondertussen gewoon in de koffer achter zo'n bevestigingspunt gehangen. 't Is best wel kut als je daarvoor je vuil moet maken om dat wiel eronder te halen!
Mooi zo, Benny, jij hebt 148 keer geprobeerd?
Eerst even je wiel vervangen om een auto te slepen
2x geprobeerd hoor, de eerste keer met een trekstang, maar ik dacht dat het daar aan lag, maar gisteren met dat touw vond ik het toch al vrij bizar
Comment
-
Comment