Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten?
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenThx beertje!
Toch beter in het algemeen van af blijven lijkt me zo... Of ik moest een goed onderhouden exemplaar vinden, die zijn dan vanzelfsprekend meestal ook aan de prijs
Doe je het als liefhebber en wil je er je handen voor uit de mouwen steken: doen!
Wil je eentje hebben waar je een hoop rijplezier voor terugkrijgt maar er voor de rest niet te veel naar moet omkijken buiten regulier onderhoud: geef dan maar een paar euro's meer uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenin het algemeen er van afblijven is een foute conclusie. Wat ik je echter wél wil zegen is dat je - uitzonderingen daar gelaten - mag weten wat je verwacht als je een exemplaar voor 3 à 4k € koopt.
Doe je het als liefhebber en wil je er je handen voor uit de mouwen steken: doen!
Wil je eentje hebben waar je een hoop rijplezier voor terugkrijgt maar er voor de rest niet te veel naar moet omkijken buiten regulier onderhoud: geef dan maar een paar euro's meer uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenbij deze mening sluit ik mij volledig aan, heb eens nr die advertentie gekeken en het lijkt me een wagens die net goed genoeg is om eens totaal en grondig onderhanden genomen te worden, inclusief revisie vd motor, die wagens werden indertijd niet gekocht door omatjes die er op zondag mee nr de kerk reden hé, infeite heb je 2 mogelijkheden, ofwel koop je er zo eentje en doe je er flink wat kosten aan en dan heb je een perfecte wagen ofwel geef je 20 keuro uit voor een perfecte en hoop dan ook dat het een perfecte is, zoniet heb je gewoon een oude verlseten auto
ik denk niet dat je voor dat geld een niet-EVO vindt.... voor 7k moet je al een eerlijke deftige 16-klepper kunnen vinden, tot max 13k voor eentje in quasi nieuwstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDOEN !!!!
Zo'n dingetjes zijn echt zooo zalig.
Kan je dingen insteken enzo.
Kan ik met 3 ton en 60 dieselpeekaas overal naartoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKlasse gewoon.
Dikke bak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten'Klasse apart' had ik ook goed gerekend.
Dikke bak!
We weten allemaal dat het best is dat jij niet teveel rekent, TomT!
Comment
Comment