Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
    Idd v12 maar voor de rest zie ik er toch geen meerwaarde in tov 500
    Prestaties liggen ook niet ver af een
    Idd. 500. Ik zie enkel maar nadelen aan een 600. Buitensporig verbruik en veel duurder in onderhoud en die exclusiviteit is het in mijn ogen dan niet waard als je dan ook nog eens de beperkte meersprestaties tov van een 500 er langs legt.

Prestaties zeggen mij in het algemeen niet veel. Ik had eerlijk gezegd er veel liever een 280 in gehad dan die 5 liter (maar voor die prijs kon ik deze niet laten staan).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Idd. 500. Ik zie enkel maar nadelen aan een 600. Buitensporig verbruik en veel duurder in onderhoud en die exclusiviteit is het in mijn ogen dan niet waard als je dan ook nog eens de beperkte meersprestaties tov van een 500 er langs legt.

Prestaties zeggen mij in het algemeen niet veel. Ik had eerlijk gezegd er veel liever een 280 in gehad dan die 5 liter (maar voor die prijs kon ik deze niet laten staan).
      280 mag je niet kopen, was het model voor wanna-be's ,meestal handgeschakeld, zonder opties...... uw 500, goede keuze !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
        280 mag je niet kopen, was het model voor wanna-be's ,meestal handgeschakeld, zonder opties...... uw 500, goede keuze !
        Aan een 280 automaat zie ik niks verkeerd

Comment

Ik bedoelde dan wel mijn wagen maar met de 280 motor (dus met leder, aut. airco, automaat, electr. verstelbare zetels met geheugen tevens ook voor de buitenspiegels en achteruitkijkspiegel, de verwarmde zetels, ...). Maar dan krijg je idd. de reactie van wel willen maar niet kunnen. Maar als je dat bedrag aan een nieuwe wagen kon geven ook al was het een 280 dan was het wel van kunnen want laat ons eerlijk zijn dat je al van goede huize moest zijn als je dergelijke wagen nieuw kon kopen.

Comment

Ik bedoelde dan wel mijn wagen maar met de 280 motor (dus met leder, aut. airco, automaat, electr. verstelbare zetels met geheugen tevens ook voor de buitenspiegels en achteruitkijkspiegel, de verwarmde zetels, ...). Maar dan krijg je idd. de reactie van wel willen maar niet kunnen. Maar als je dat bedrag aan een nieuwe wagen kon geven ook al was het een 280 dan was het wel van kunnen want laat ons eerlijk zijn dat je al van goede huize moest zijn als je dergelijke wagen nieuw kon kopen.
            ja da's waar, maar velen ( en ken er toch een paar) kochten zo'n wagen of namen hem op leasing als de financien niet echt meewilden om "bij de grote mensen" te horen en dan vind ik zoiets tamelijk droef ! die van mij was ook twedehands maar daar zat ik nu echt niet mee heb lang gezocht om iets speciaals te vinden met alle bovengenoemde opties en ben tot op vandaag nog steeds fier om die wagen te hebben ook al is het maar een 6-cil en ook al is het ondertussen een turkenbak geworden, en wanneer de zon iets hoger zal staan zal hij weer frequent gebruikt worden

Comment

ja da's waar, maar velen ( en ken er toch een paar) kochten zo'n wagen of namen hem op leasing als de financien niet echt meewilden om "bij de grote mensen" te horen en dan vind ik zoiets tamelijk droef ! die van mij was ook twedehands maar daar zat ik nu echt niet mee heb lang gezocht om iets speciaals te vinden met alle bovengenoemde opties en ben tot op vandaag nog steeds fier om die wagen te hebben ook al is het maar een 6-cil en ook al is het ondertussen een turkenbak geworden, en wanneer de zon iets hoger zal staan zal hij weer frequent gebruikt worden
              Is dat de dag van vandaag anders.

Ik heb mijne ook 2dehands gekocht en ik heb geen 10% van de nieuwwaarde betaald (met 116.000 km op de klok) en ik ben eveneens fier om deze wagen te hebben.

Comment

Is dat de dag van vandaag anders.

Ik heb mijne ook 2dehands gekocht en ik heb geen 10% van de nieuwwaarde betaald (met 116.000 km op de klok) en ik ben eveneens fier om deze wagen te hebben.
                tja eigenlijk heb je wel gelijk, draag goed zorg voor uw auto 'k hoop hem ooit eens te zien op een meeting of zo, ik heb wel iets meer betaald, maar 'k heb hem ondertussen ook al bijna 10 jaar en zoals ik al zei, toen was dat nog een wagen waar naar omgekeken werd,

Comment

tja eigenlijk heb je wel gelijk, draag goed zorg voor uw auto 'k hoop hem ooit eens te zien op een meeting of zo, ik heb wel iets meer betaald, maar 'k heb hem ondertussen ook al bijna 10 jaar en zoals ik al zei, toen was dat nog een wagen waar naar omgekeken werd,
                  Als hij volledig in orde is zal ik er wel eens mee buitenkomen. Momenteel heb ik echter andere prioriteiten (verbouwingen) zodat de ritjes beperkt blijven tot rond de blok.

En ik vind de uwe knap in die witte kleur. 10 jaar geleden zullen ze wel gezegd hebben dat je zot was om een witte te kopen maar nu ben je wel helemaal "in" met je "turkenbak"

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

vet!

Comment

• Help me even... wat is er vet aan?

Comment

• Mercedes.

Comment

• 300€

vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Help me even... wat is er vet aan?
                            De prijs!

En die witte E30 touring op de achtergrond.

Comment

• Wat zijn deze nog waard??
                              Deze ziet er echt wel strak uit.
                              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Als hij goed is lijkt me dat een juiste prijs.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Als hij goed is lijkt me dat een juiste prijs.
                                  Achterlichten kloppen al niet met model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    300€

vet!
                                    Hij zal wel 3000 euro bedoelen aan de prijzen van de andere wagens te zien

Anders bel ik en koop ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                      Hij zal wel 3000 euro bedoelen aan de prijzen van de andere wagens te zien

Anders bel ik en koop ik

Bel dan en koop.

Ben al een paar dagen aan't denken om eens te gaan zien. Kwestie van te kijken wat er nog goed is aan die ketel.

Comment

• 3000 euro voor die specifieke ketel zou belachelijk duur zijn trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          3000 euro voor die specifieke ketel zou belachelijk duur zijn trouwens.
                                          Het is dan ook een handelaar

Comment

Working...
                                          X