Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Witte pinkers
    Witte pinkers zijn idd de max

Comment

• Vet

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• spijtig van die wind dinges op de ramen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Het nieuwe speeltje van de overburen

(SL500)

heerlijk geluid
          Vet huis ook!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...9&page=1&row=9

Meningen? Nog nooit in zo'n licht interieur gezeten, geen idee wat dat geeft.
            De bestuurderszetel van die C heeft blijkbaar dezelfde slijtage in de onderrug als de bestuurderszetel in de E van mijn vader. Met wat geluk is 't gewoon vuil, maar aan de netheid van de rest van de wagen te zien, vrees ik er een beetje voor.
            Gewoon ff ter vermelding voor moest je er zelf overheen kijken natuurlijk, maar mss hecht je er niet zo'n belang aan.

Voor de rest: sowieso 'n knappe wagen !
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• 3 jaar/100000 km garantie én 10 jaar/100000 km gratis service is wel fijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                De bestuurderszetel van die C heeft blijkbaar dezelfde slijtage in de onderrug als de bestuurderszetel in de E van mijn vader. Met wat geluk is 't gewoon vuil, maar aan de netheid van de rest van de wagen te zien, vrees ik er een beetje voor.
                Gewoon ff ter vermelding voor moest je er zelf overheen kijken natuurlijk, maar mss hecht je er niet zo'n belang aan.

Voor de rest: sowieso 'n knappe wagen !
                Thx for opinion. Dat vind ik toch vrij belangrijk ja, als ik mensen moet transporteren mag het toch wat netjes zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                3 jaar/100000 km garantie én 10 jaar/100000 km gratis service is wel fijn
                ja die 100.000 zit je zo aan he

Comment

ja die 100.000 zit je zo aan he
                  jij wel ja

Comment

Ik vind het echt zalig zo'n bleke interieurs, maar alstublieft niet bij een zilvere wagen! Vind ik echt een zeer slechte samenstelling.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• al een heel weekend aan het rijden met een CL500 (nieuw model)

ik verbaas me telkens weer over het grote verschil tussen deze motor met 388pk en de vorige met 306pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Ik vind het echt zalig zo'n bleke interieurs, maar alstublieft niet bij een zilvere wagen! Vind ik echt een zeer slechte samenstelling.
                        Idem. Het bleke interieur op zich is mooi, maar komt zoveel beter uit in combinatie met een donkere buitenkleur.

Comment

Beige is zalig en helemaal niet zo snel vuil als je zou denken. Tenminste, als je een beetje oppast

Voordeel is ook dat je geen stof ziet liggen op je dashboard ofzo.
                          Met donkere jeans moet je wel oppassen, dat durft wel eens blauw afgeven en om de zoveel tijd worden je zetels ook wat donkerder en moet je ze eens afvegen
                          Het stuur wordt wel sneller vuil/bruin, dat moet dus ook af en toe aandacht krijgen
                          Die donkere plek in de rug is inderdaad wel raar...

Comment

Proficiat met je 56ste verjaardag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
                              Witte pinkers zijn idd de max
                              Voor zigeuners wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo

fraaie bremer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Proficiat met je 56ste verjaardag!

De tijd vliegt

Comment

• Gisteren met de GLK gaan rijden (320cdi). Het design is gewaagd. Het is zo een wagen waar je ofwel voor bent of je vind hem aartslelijk. Ik kon hem wel smaken maar mijn vrouw helemaal niet. Het interieur vond ik goed afgewerkt, de beige lederen zetels zaten goed en ik had voldoende ruimte (met mijn 1,90 m). Het stuur valt in werkelijkheid ook beter mee dan op foto hoewel ik er nog altijd niet wild van ben maar ik zou er mee kunnen leven. Ik kan weinig slechts vertellen over de motor, gekoppeld aan de 7-traps automaat. Ik snap ook helemaal niet dat iemand met de tiptronic zou rijden, hoewel de wagen ook uitgerust was met schakelhendeltjes aan het stuur, is dat voor mij een overbodige optie.
                                    De 6 cylinder hoorde je in de wagen bijna niet enkel als je eens doorduwde hoorde je dat de motor draaide. Enkel op de autostrade hoorde je duidelijk de rolgeluiden (bij 120/130 km/u) en dat stoorde wel. Het verbruik stond tijdens de rit op 11,3 l wat eigenlijk best meevalt wetende dat de wagens de hele dag getest werden in een heuvelachtig landschap.

De testwagen was ook rijkelijk voorzien van opties zoals o.a. command, PDC, leder, electr. verstelbare zetels met geheugen, schuifdak, ... maar ik schrok toch wel van het prijskaartje van 65.000 euro voor de kleinste telg in het 4x4 gamma van mercedes. Lettende op het feit dat de 320cdi een 7.000 euro duurder is dan de komende 220cdi maakt dit dan nog dat deze 58.000 euro zou kosten. Velen zullen natuurlijk al die opties niet nodig hebben maar 50.000 euro mag je toch snel uittrekken voor de wagen voorzien van de noodzakelijkste opties.

(ook nog een off-road parcour gedaan met de G en ik blijf op die wagen)

Comment

• Weet je wat een 350 kost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Weet je wat een 350 kost?
                                        49.852 euro

Comment

Working...
                                        X