Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is een CLK 220 CDI (einde reeks) Grand Edition aan 43 000 euro té duur voor wat het is? Wat zijn de positieve/negatieve kanten van de CLK? We waren namiddag een kijkje gaan nemen bij Claes in Tongeren naar de nieuwe E-Klasse, trouwens een zeer geslaagde wagen, maar ons oog viel op die CLK. De Grand Edition is wel een zeer lekkere speciale reeks, vonden mijn pa en ik.
Maar, 43000 euro voor een model dat over anderhalve maand vervangen wordt? Het wringt toch
Is een CLK 220 CDI (einde reeks) Grand Edition aan 43 000 euro té duur voor wat het is? Wat zijn de positieve/negatieve kanten van de CLK? We waren namiddag een kijkje gaan nemen bij Claes in Tongeren naar de nieuwe E-Klasse, trouwens een zeer geslaagde wagen, maar ons oog viel op die CLK. De Grand Edition is wel een zeer lekkere speciale reeks, vonden mijn pa en ik.
Maar, 43000 euro voor een model dat over anderhalve maand vervangen wordt? Het wringt toch
Voor een Mercedes te zijn 'goedkoop' vind ik. Als je er niet mee in zit om snel met een oud model rond te rijden, doe je hiermee een goeie zaak. CLK mag nog steeds gezien worden...
Voor een Mercedes te zijn 'goedkoop' vind ik. Als je er niet mee in zit om snel met een oud model rond te rijden, doe je hiermee een goeie zaak. CLK mag nog steeds gezien worden...
Ja en de uitrusting was ook indrukwekkend (navigatie, automaat, leder, AMG-pack,...) Alles erop en eraan eigenlijk. De verkoper vertelde ons dat een E-Klasse Coupé met dezelfde uitrusting op 65 000 euro zou uitkomen. Je kan die twee niet vergelijken natuurlijk maar een verschil van +20 000 euro is toch wel veelzeggend Er stond ook een SLR-roadster en een CLS 63 in de showroom, man man zalige machines
Edit: Het gaat om deze uitvoering (kleur zou wel zwart zijn):
Maar als je dan een factuur van 900 euro krijgt dan kan je toch wel gemakkelijk zien waar ze je in het zak hebben gezeten.
Ja, daarom dat ik zeg, als hij mij een kopie van de factuur door-PM't kan ik checken waar hij in het zak gezet is. 900 euro voor 1 gloeibougie is inderdaad precies hoog, maar ik weet niet wat er nog allemaal gebeurd is, en hoeveel zo een bougieke kost bij Benz.
Comment