Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenWas zoals carlito zei in Techno Classica Essen. Die kar was echt nieuw lak perfect en vanbinnen leek het alsof er nog niemand ingezeten had.
Wanneer koop je er terug zo eentje??
Stomme skivakantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...di_bj2000.html
Aanvaardbare prijs of té duur? We verkopen hem maar weten niet echt een richtprijs. (Avantgarde-uitvoering maar met weinig extra opties, ook geen automaat)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenGeen idee van Belgische prijzen. Ik dacht altijd dat jullie een W211 hadden. Hoe komt die stoel al zo kapot na slechts 157.000 kmEr hebben al menig allochtone landgenoten zich gemeld vandaag, maar elke keer ver onder (onze) vraagprijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenMijn vader 'glijdt' nogal graag in zijn auto i.p.v. hij er zich in in neerzetEr hebben al menig allochtone landgenoten zich gemeld vandaag, maar elke keer ver onder (onze) vraagprijs
Zijn wel zalige bakken die W210's. ... en een nieuwe stoel zal toch wel te vinden zijn.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Zen vorige auto:
http://spots.autogespot.com/viewimag...22102007181355
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Goed dat ie dus veranderd is
Comment
-
Ik heb ooit meegereden in een vroege W211 E270 CDI en toen we in de file stonden klapte er, vanuit het cluster waar de leeslampjes voor de achterste passagiers inzitten, een klepje open, waar er een bolletje inzat. Iemand een idee wat het was? Ik vraag me dit al lang afLast edited by stradge; 16/04/2009, 17:39.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWauw.
Jammer dat ik me het verbruik van zo'n kar echt niet kan permitteren met mijn jaarlijkse kilometers, anders direct...
Alleen ik heb zo mijn twijfels bij "eerste eigenaar" als ik de naam van de eigenaar/plaatser zie.
Maar dat kom je snel genoeg te weten als je het aankoopformulier opvraagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHeb zin om morgen te gaan kijken.
RRD?
wel nog even de advertentie bekijken, weet nog neit over wat het gaat
Comment
Comment