Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Aanvaardbare prijs of té duur? We verkopen hem maar weten niet echt een richtprijs. (Avantgarde-uitvoering maar met weinig extra opties, ook geen automaat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
      Was zoals carlito zei in Techno Classica Essen. Die kar was echt nieuw lak perfect en vanbinnen leek het alsof er nog niemand ingezeten had.

Wanneer koop je er terug zo eentje??
      Ik ben bijna aan het huilen.
      Stomme skivakantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
        http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...di_bj2000.html

Aanvaardbare prijs of té duur? We verkopen hem maar weten niet echt een richtprijs. (Avantgarde-uitvoering maar met weinig extra opties, ook geen automaat)
        Geen idee van Belgische prijzen. Ik dacht altijd dat jullie een W211 hadden. Hoe komt die stoel al zo kapot na slechts 157.000 km
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Geen idee van Belgische prijzen. Ik dacht altijd dat jullie een W211 hadden. Hoe komt die stoel al zo kapot na slechts 157.000 km
          Mijn vader 'glijdt' nogal graag in zijn auto i.p.v. hij er zich in in neerzet Er hebben al menig allochtone landgenoten zich gemeld vandaag, maar elke keer ver onder (onze) vraagprijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
            Mijn vader 'glijdt' nogal graag in zijn auto i.p.v. hij er zich in in neerzet Er hebben al menig allochtone landgenoten zich gemeld vandaag, maar elke keer ver onder (onze) vraagprijs
            Bedenk wel dat het niet de beste tijden zijn om een auto te verkopen. D ehoofdprijs zul je er wel niet voor krijgen momenteel.
            Zijn wel zalige bakken die W210's. ... en een nieuwe stoel zal toch wel te vinden zijn.
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• lijkt me realistische vraagprijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Die gast moet geld hebben!
                Zen vorige auto:
                http://spots.autogespot.com/viewimag...22102007181355

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    wat een quatsch in een auto, zo gebeuren accidenten

Comment

• http://cgi.ebay.co.uk/MERCEDES-E420-W210-V8-7-SEAT-ESTATE-A-GARDE-LHD-L-H-D_W0QQitemZ150336872596QQcmdZViewItemQQptZAutomobi les_UK?hash=item150336872596&_trksid=p3286.c0.m14& _trkparms=66%3A2|65%3A2|39%3A1|240%3A1318

Roughneck kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                        Die gast moet geld hebben!
                        Zen vorige auto:
                        http://spots.autogespot.com/viewimag...22102007181355
                        Ik vind de blauwe tien keer knapper.
                        Goed dat ie dus veranderd is

Comment

• Ik heb ooit meegereden in een vroege W211 E270 CDI en toen we in de file stonden klapte er, vanuit het cluster waar de leeslampjes voor de achterste passagiers inzitten, een klepje open, waar er een bolletje inzat. Iemand een idee wat het was? Ik vraag me dit al lang af
                          Last edited by stradge; 16/04/2009, 17:39.

Comment

• Een C break zoals hij moet zijn.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• RRD kar!

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Wauw .

Jammer dat ik me het verbruik van zo'n kar echt niet kan permitteren met mijn jaarlijkse kilometers, anders direct...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Wauw .

Jammer dat ik me het verbruik van zo'n kar echt niet kan permitteren met mijn jaarlijkse kilometers, anders direct...
                                  Ik wil eigenlijk wel

Alleen ik heb zo mijn twijfels bij "eerste eigenaar" als ik de naam van de eigenaar/plaatser zie.
                                  Maar dat kom je snel genoeg te weten als je het aankoopformulier opvraagt.

Comment

• Heb zin om morgen te gaan kijken.

RRD?

Comment

• Ik ga mee

Comment

• ff bellen als telefoon opgeladen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                          Heb zin om morgen te gaan kijken.

RRD?
                                          hoi wie wat waar?

wel nog even de advertentie bekijken, weet nog neit over wat het gaat

Comment

Working...
                                          X