Oorspronkelijk geplaatst door d_s
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenprobeer eens autoafbraak van develde in lokeren, die mensen hebben er reeds veel gesloopt, welk type is die van u ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenah !!!!, origineel materiaal ?, als je wil mag je eens dat adres doorgeven,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenop ebay staan er heel soms een 'notsitzbank' of 'rucksitzbank'
Iemand een idee wat dit nieuw zou kosten (Carlito?)
Wat ik nu ook zag op die site van cabriodaken is dat je het best de kap max. 24 uur open mag laten staan maar hoe doe je dat dan in de winter als je met hardtop rijdt. Deze blijft er bij mij de hele winter op staan en dus staat het cabriodak altijd open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
Comment
-
VETTE MERCEDES S KLASSE AMG GESPOT OF FRANCORCHAMPS (foto's met gsm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleo6538 Bekijk Berichten@ D S
Vandevelde in Lokeren, vragen naar Marc 09 340 53 53
Andy Demuynck in Asper 0475 434 355
Grts
Paul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteniemand meer info over die 'military sales'?
http://www.mercedes-benz.be/content/...setzungen.htmlLast edited by porschepipo; 23/04/2009, 18:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteniemand meer info over die 'military sales'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichtenhey beste mb fans
Na al een tijdje op zoek te zijn naar een merc 190 evo 1 en evo2
als zondags auto en voor in de showroom vind ik er moeilijk 1 . Mss weten jullie iemand die er één wil verkopen .
mvg ray
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenZijn allemaal amerikaanse modellen voor militairen van de amerikaanse luchtmachtbasis in ramstein, mofrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenen die kan je zomaar kopen als particulier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenZijn allemaal amerikaanse modellen voor militairen van de amerikaanse luchtmachtbasis in ramstein, mofrika
Comment
-
als zondags auto en voor in de showroom vind ik er moeilijk 1 . Mss weten jullie iemand die er één wil verkopen .
mvg ray
Garage Dhont in elversele heeft volgens mij ook een EVO2 te koop
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDaar zeg je het "heel soms"
Iemand een idee wat dit nieuw zou kosten (Carlito?)
Rugleuning: +/- 550 euro/stuk
Pak dus dat je met al de randdingen ongeveer 2000 euro kwijt bent voor een exemplaar in gewoon leder.
Comment
-
mvg ray
op internet staat er nog ergens een EVO1 voor meer dan 40k € met érg weinig kilometers. Kapaza of 2dehands.be, ik zou eens moeten zoeken.
Ik weet ook nog ergens een EVOII staan voor een ruime 20k, die kar is niet slecht maar evenzeer mint..... zoals Carlito zegt, anders in het buitenland zoeken. Hoewel ze zeldzaam zijn, zijn ze niet onvindbaar.... heel wat exemplaren die ergens als collector's item in een garage staan en voortdurend te koop staan, tot er iemand weer wat meer geeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwat moet het kosten?
op internet staat er nog ergens een EVO1 voor meer dan 40k € met érg weinig kilometers. Kapaza of 2dehands.be, ik zou eens moeten zoeken.
Ik weet ook nog ergens een EVOII staan voor een ruime 20k, die kar is niet slecht maar evenzeer mint..... zoals Carlito zegt, anders in het buitenland zoeken. Hoewel ze zeldzaam zijn, zijn ze niet onvindbaar.... heel wat exemplaren die ergens als collector's item in een garage staan en voortdurend te koop staan, tot er iemand weer wat meer geeft
Comment
Comment