Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, de auto waarin turken rijden als ze het nog niet helemaal gemaakt hebben.
Ik stoor mij gewoon teveel aan de wrakken van 124 en 190's die rondrijden, wat mezelf tegenhoudt eentje te kopen
Dat zou juist een motivatie moeten zijn om zelf een supermooi exemplaar te bezitten. Kwestie van nog even te kunnen genieten van één van de beste auto's ter wereld vooraleer ze allemaal naar Afrika, Oostblok, of het oud ijzer worden gebracht.
Kwestie van nog even te kunnen genieten van één van de beste auto's ter wereld vooraleer ze allemaal naar Afrika, Oostblok, of het oud ijzer worden gebracht.
wat maakt het uit wat ze daar van vinden? Ze kennen er dan duidelijk toch niets van. Ik heb iig altijd dat gevoel in zo'n situaties... "laat ze maar lachen" denk ik dan
Ik vind dat gedeeltelijk wel belangrijk, maar daarom juist zou ik absoluut niet met een EVO II willen rondrijden.
W3N postte een paar dagen geleden een foto van een zogenaamde ''sjonniebak'' en het was een EVO II look-a-like. --> Niet kenners vinden het een sjonniebak.
je moet je toch niet schamen voor hun gebrek aan kennis?
Niet dat dat verplicht ofzo is hoor, maar dan is iig hun scheef kijken ten onrechte
Fijn dat je er zo over denkt, is een stuk makkelijker als je een auto uit gaat zoeken. Ik ben echter eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het wel belangrijk vind wat andere mensen van mijn auto vinden. Fake it 'til you make it.
Dus kom op diezelfde receptie aan met je EVO II en je avondkledij --> je wordt scheef aangekeken.
Inderdaad.
Maar de eerste die lachend naar je toe komt over die kar kan je wel vertellen dat het een race-homologatie is waar er maar 502 van gemaakt zijn, Een stuk motorsportgeschiedenis, net als een BMW M3 en Delta Integra/UrQuattro/beetle
Over een 'gewone' 16v beginnen dat die kar +/- 300pk heeft is onnozel.
Comment