Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar de eerste die lachend naar je toe komt over die kar kan je wel vertellen dat het een race-homologatie is waar er maar 502 van gemaakt zijn, Een stuk motorsportgeschiedenis, net als een BMW M3 en Delta Integra/UrQuattro/beetle
Over een 'gewone' 16v beginnen dat die kar +/- 300pk heeft is onnozel.
wat maakt het uit wat ze daar van vinden? Ze kennen er dan duidelijk toch niets van. Ik heb iig altijd dat gevoel in zo'n situaties... "laat ze maar lachen" denk ik dan
Ik vind dat wel belangrijk. Eerste indruk telt, en als je komt aankakken met een dikke ketel en stijlvol gekleed maakt véél verschil.
Uit deze kar kan je perfect uitstappen in avondkledij, achter de auto doorlopen om de portier van de bevallige dame in lange jurk op de passagiersstoel te openen en arm in arm de rode loper aflopen terwijl de parkeerwachter uw auto parkeert.
Ik eventueel wel, mits volledig origineel én volledig gedetailled (maakt een groot verschil bij oude auto's, mijn benz is een pak minder sjaloekie als ik hem gedetailled heb dan wanneer ie vies is). Maar ik blijf er bij dat dat soort auto's (EVO II, 500E,...) hobby-auto's zijn voor af en toe een ritje mee te doen. Om naar een receptie te gaan heb je een Range Rover . Zelfs een Range van 15 jaar oud is stijlvol.
Fijn dat je er zo over denkt, is een stuk makkelijker als je een auto uit gaat zoeken. Ik ben echter eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het wel belangrijk vind wat andere mensen van mijn auto vinden. Fake it 'til you make it.
Waarom heb je dan die BMW?
Allé, ik vind dat zelf best een toffe ketel hé. Dikke motor, goede ophanging eronder, freude am fahren, etc etc... Maar als er één auto is die eruitziet als een afthanse turkenbak (allesinds in de ogen van leken), is het een E36.
Ik vind dat gedeeltelijk wel belangrijk, maar daarom juist zou ik absoluut niet met een EVO II willen rondrijden.
W3N postte een paar dagen geleden een foto van een zogenaamde ''sjonniebak'' en het was een EVO II look-a-like. --> Niet kenners vinden het een sjonniebak.
met alle respect, niet slecht bedoeld, blablabla
maar wat W3N van die kar denkt is nu eens echt het laatste dat me een zier interesseert
En ja, dan denk ik.... laat ze maar denken. Met de mondeo denken ze ook dat ik een Ford-arbeider of zoon-van ben, de Lupo straalt ook geen greintje autoliefhebberij uit (tenzij voor die paar extreme liefhebbers die dat kennen....) etc.
Ik moet er mee rijden, ik moet dat ding graag zien. Ik koop geen kar voor iemand anders, zij doen dat ook niet voor mij.
Maar de eerste die lachend naar je toe komt over die kar kan je wel vertellen dat het een race-homologatie is waar er maar 502 van gemaakt zijn, Een stuk motorsportgeschiedenis, net als een BMW M3 en Delta Integra/UrQuattro/beetle
Over een 'gewone' 16v beginnen dat die kar +/- 300pk heeft is onnozel.
zo hoor ik op 't restaurant constant mensen bezig, over kenissen die een S5 gekocht hebben met dik 600 pk enzovoort.
En ja, dan denk ik.... laat ze maar denken. Met de mondeo denken ze ook dat ik een Ford-arbeider of zoon-van ben, de Lupo straalt ook geen greintje autoliefhebberij uit (tenzij voor die paar extreme liefhebbers die dat kennen....) etc.
Ik moet er mee rijden, ik moet dat ding graag zien. Ik koop geen kar voor iemand anders, zij doen dat ook niet voor mij.
Ik eventueel wel, mits volledig origineel én volledig gedetailled (maakt een groot verschil bij oude auto's, mijn benz is een pak minder sjaloekie als ik hem gedetailled heb dan wanneer ie vies is). Maar ik blijf er bij dat dat soort auto's (EVO II, 500E,...) hobby-auto's zijn voor af en toe een ritje mee te doen. Om naar een receptie te gaan heb je een Range Rover . Zelfs een Range van 15 jaar oud is stijlvol.
oem-heid is sowieso uitermate belangrijk. 't is cliché en ik weet dat half het forum doordraait als je er over begint....maar steek er witte pinkers op, op zo'n oude benz, en die kar is al immens gedegradeerd inzake klasse.
Serieus, de kar waar je in rijdt doet veel deuren open/dicht hoor.
En ik kan het weten met die wrakken hier
Jammer genoeg moet ik Carlito hier bij bijtreden. Op veel plaatsen wordt je beoordeeld op basis met welke auto je komt (heel mooi voorbeeld zijn bv garages). En toen we als 26-jarige met een nieuwe ML rondreden viel dat heel hard op (je krijgt dan natuurlijk ook wel afgunst maar je merkt op veel plaatsen toch dat mensen anders met je omgaan en je met meer respect behandelen).
Comment