Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Dus dan doen we maar lekker mee met de hypocrisie
    Jij denkt toch ook heel hard over hoe je klanten reageren op bepaalde wagens???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      zo hoor ik op 't restaurant constant mensen bezig, over kenissen die een S5 gekocht hebben met dik 600 pk enzovoort.

Autokenners... lachen
      Als ik een 16v zou kopen zou die flachschieber moeten hebben, dus dan zit ik aan die +/- 300pk

Een andere reden dan keihard tunebaar zie ik niet meer om een 16v te kopen boven vettere karren tegen dezelfde prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        Jij denkt toch ook heel hard over hoe je klanten reageren op bepaalde wagens???
        Daar heb je gelijk in, maar lijkt me nogal wiedes als ik daar leveranciers/klanten door dreig te verliezen.

En verder:

1) ik doe het omgekeerd, aangezien ik juist NIET te sjiek wil overkomen
        2) mensen (vrouwen) die me beoordelen op mijn auto kunnen oprotten

Ik heb mijn madam leren kennen al rijdend in een 106 1.5d , dus ik ben vrij zeker dat het niet aan de auto ligt

Comment

Daar heb je gelijk in, maar lijkt me nogal wiedes als ik daar leveranciers/klanten door dreig te verliezen.

En verder:

1) ik doe het omgekeerd, aangezien ik juist NIET te sjiek wil overkomen
          2) mensen (vrouwen) die me beoordelen op mijn auto kunnen oprotten

Ik heb mijn madam leren kennen al rijdend in een 106 1.5d , dus ik ben vrij zeker dat het niet aan de auto ligt
          Mij is het ook in mindere mate om die vrouwen te doen hoor

Ik krijg alleen het schijt van al die scheve blikken als ik ergens arriveer in dat oude kraam van hier. En al helemaal irritant zijn mensen in leasekarren die er niet tegen kunnen dat ik sneller wil gaan dan hun in dat oude kraam.

En ik heb ook zoiets van: als ik toch "zoveel" geld uitgeef, dan liefst ook heet meest waar voor je geld. 11k in een gewone 190 steken is eigenlijk belachelijk als je ziet dat je voor dat geld ook een E46 kan gaan zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Dus kom op diezelfde receptie aan met je EVO II en je avondkledij --> je wordt scheef aangekeken.
            Oké, maar als jij toekomt met een E36 met brulpijp, verlaagd, uw standaard velgjes die 2m in de kassen zitten, blauwe xenonschijn vooraan en achteraan, zwarte nietjes, ... dan zou ik ook wel eens scheef kijken.

Er zijn gewoon teveel wagen die voor ons gewoonweg prachtig zijn (die 190 EVO's, BMW E30's, zo'n Delta's, Subaru's, Mitsubishi EVO's, ...) maar voor de meeste mensen er echt niet uit zien...

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            de Lupo straalt ook geen greintje autoliefhebberij uit (tenzij voor die paar extreme liefhebbers die dat kennen....) etc.

Moet dit dan autoliefhebberij uitstralen?

Dit is toch een kar speciaal gemaakt om zo weinig mogelijk te verbruiken, dus een liefhebberij voor de goene mannetjes, maar voor de echte liefhebbers?

Wel een sjiek spel, maar of het dit ook uitstraalt...
            Last edited by Spillies; 28/04/2009, 23:01.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Oké, maar als jij toekomt met een E36 met brulpijp, verlaagd, uw standaard velgjes die 2m in de kassen zitten, xenon vooraan en achteraan, dan zou ik ook wel eens scheef kijken.
              Hij is vorige week nog uitgelachen door een knap vrouwke omwille van zijn BMW, en met mijn BMW reed ze wel mee

Alleen als je dan zei dat dat ding 200pk heeft vinden ze het al veel stoerder

Trouwens, die heeft helemaal geen brulpijp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Waarom heb je dan die BMW?

Allé, ik vind dat zelf best een toffe ketel hé. Dikke motor, goede ophanging eronder, freude am fahren, etc etc... Maar als er één auto is die eruitziet als een afthanse turkenbak (allesinds in de ogen van leken), is het een E36.
                Omdat ik
                A. de financiën (nog) niet heb om een patskar te rijden.
                B. een auto wilde hebben om af te raggen, wat mee te leren driften... enfin, eigenlijk om gewoon ''sportiever'' mee te leren rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                Ik moet er mee rijden, ik moet dat ding graag zien. Ik koop geen kar voor iemand anders, zij doen dat ook niet voor mij.
                En dat is je goed recht. Ik wel, is dat een misdaad? Ik zou het hypocriet vinden om te zeggen dat het me niets interesseert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Trouwens, die heeft helemaal geen brulpijp.
                  Die heeft toch een andere uitlaat?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Omdat ik
                    A. de financiën (nog) niet heb om een patskar te rijden.
                    B. een auto wilde hebben om af te raggen, wat mee te leren driften... enfin, eigenlijk om gewoon ''sportiever'' mee te leren rijden.
                    Manman, je had een E30 318is moeten kopen!

Comment

En dat is je goed recht. Ik wel, is dat een misdaad? Ik zou het hypocriet vinden om te zeggen dat het me niets interesseert.

Tuurlijk niet, maar heb je dat niet het gevoel dat je iets aan je instelling moet veranderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Die heeft toch een andere uitlaat?
                        Ja, maar dacht niet dat die er al onder hing

Comment

Tuurlijk niet, maar heb je dat niet het gevoel dat je iets aan je instelling moet veranderen?
                          Eigenlijk niet. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik ben opgegroeid in een cultuur waar een auto voor een heel groot stuk je imago bepaalt, dus het zit er een klein beetje van uit mijn opvoeding in. Maar daar naast zie ik er ook eigenlijk niets ''fouts'' in. Zo lang ik de centjes om hem te rijden eerlijk verdien, en ik kies er voor die zuur verdiende centjes in een dikke auto te stoppen, is dat mijn goed recht lijkt me.

Comment

Mentaliteit verschilt nu eenmaal nogal doorheen ons land. Da's iets wat me al vaker is opgevallen, totaal niet slecht bedoeld want ik heb ze graag , op dat vlak hebben ze in Turnhout heel andere normen dan ik hanteer...

zolang iedereen zich er maar goed bij voelt zeker? Net zoals ik zeg dat niemand moet beslissen met welke auto ik al dan niet moet rijden, ga ik me ook niet bezighouden met iemand anders een bepaalde categorie/klasse naar voren te duwen. Ieder z'n ding.

Comment

• Maar je bent toch ook liever geen Ford-arbeider?

Interessant gesprek trouwens...
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Maar je bent toch ook liever geen Ford-arbeider?

Interessant gesprek trouwens...
                                wie zegt dat?

ik doe m'n job daar net heel graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  Mentaliteit verschilt nu eenmaal nogal doorheen ons land. Da's iets wat me al vaker is opgevallen, totaal niet slecht bedoeld want ik heb ze graag , op dat vlak hebben ze in Turnhout heel andere normen dan ik hanteer...

zolang iedereen zich er maar goed bij voelt zeker? Net zoals ik zeg dat niemand moet beslissen met welke auto ik al dan niet moet rijden, ga ik me ook niet bezighouden met iemand anders een bepaalde categorie/klasse naar voren te duwen. Ieder z'n ding.

Ik denk niet dat het plaatsgebonden is, omdat iemand in pakweg Borgerhout (ok, SLECHT voorbeeld ) wsl minstens even graag met een "dikke" kar rondrijdt en de show wat gaat stelen...
                                  In Turnhout en omstreken HEBBEN ze gewoon de centjes om dat te doen, dus doen ze het. Maar ik vind in mijn voorbeeld de instelling van beiden fout.

Het is te zeggen....fout...als ik RRD z'n betoog lees, dan kan ik daar indd weinig tegen hebben. Ik ben gewoon allerminst zo opgevoed...een moeder uit Oost-Duitsland en een Nederlandse vader die de oorlog nog meegemaakt heeft, helpt daar wel wat bij

Comment

Ik denk niet dat het plaatsgebonden is, omdat iemand in pakweg Borgerhout (ok, SLECHT voorbeeld ) wsl minstens even graag met een "dikke" kar rondrijdt en de show wat gaat stelen...
                                    In Turnhout en omstreken HEBBEN ze gewoon de centjes om dat te doen, dus doen ze het. Maar ik vind in mijn voorbeeld de instelling van beiden fout.

Het is te zeggen....fout...als ik RRD z'n betoog lees, dan kan ik daar indd weinig tegen hebben. Ik ben gewoon allerminst zo opgevoed...een moeder uit Oost-Duitsland en een Nederlandse vader die de oorlog nog meegemaakt heeft, helpt daar wel wat bij
                                    Centen hebben is hier niet meer dan op een ander volgens mij hoor. Als je het gemiddelde van turnhout en omstreken pakt, kom je volgens mij niet hoger uit. Het verschil is gewoon groter denk ik.

En ja, als ik hier door de buurt rijdt en ik zie de Porsches, Range Rovers en andere +60k karren staan "schaam" ik mij dat hier een E30 staat maar ben te lui om hem 800m verder bij de eigenaar te zetten en te fietsen.

Comment

Ik vind dat wel belangrijk. Eerste indruk telt, en als je komt aankakken met een dikke ketel en stijlvol gekleed maakt véél verschil.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Uit deze kar kan je perfect uitstappen in avondkledij, achter de auto doorlopen om de portier van de bevallige dame in lange jurk op de passagiersstoel te openen en arm in arm de rode loper aflopen terwijl de parkeerwachter uw auto parkeert.

Een 190 is meer om naar de fitness te rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Serieus, de kar waar je in rijdt doet veel deuren open/dicht hoor.

En ik kan het weten met die wrakken hier
                                      Ik volg Carlo. Als je verzorgd toekomt in een "deftige" auto (daarmee bedoel ik: geen roestbak, of geen tjoeningkrel. Dat kan dus evengoed een simpel golfje zijn Bij voorkeur proper gewassen) komt dat heel anders over dan wanneer je daar in een EVOII toekomt die in de ogen van niet-kenners een oude tjoekenbak lijkt.
                                      Ik hou er dus wel wat rekening mee, maar aan de andere kant koop ik een kar nog altijd voor mij, en niet voor een ander, dus kan het mij ook niet schelen dat ik 'maar' in een Mazda toekom. Als 'ie er maar proper uitziet en mooi gewassen is.

Btw, Carlo denkt altijd aan een lease-rijder als 'ie mij ziet toekomen in de Mazda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Ik volg Carlo. Als je verzorgd toekomt in een "deftige" auto (daarmee bedoel ik: geen roestbak, of geen tjoeningkrel. Dat kan dus evengoed een simpel golfje zijn Bij voorkeur proper gewassen) komt dat heel anders over dan wanneer je daar in een EVOII toekomt die in de ogen van niet-kenners een oude tjoekenbak lijkt.
                                        Ik hou er dus wel wat rekening mee, maar aan de andere kant koop ik een kar nog altijd voor mij, en niet voor een ander, dus kan het mij ook niet schelen dat ik 'maar' in een Mazda toekom. Als 'ie er maar proper uitziet en mooi gewassen is.

Btw, Carlo denkt altijd aan een lease-rijder als 'ie mij ziet toekomen in de Mazda.
                                        het proper zijn van een auto is weer iets heel anders, dat zegt min of meer ook iets over jezelf, de manier waar je mee met je materiaal omspringt etc.
                                        Ik schaam me niet om met die mondeo rond te bollen, ik schaam me wél om met een mondeo rond te bollen waar m'n broer 2 maand mee gereden heeft en die in 2 maand niet gewassen is. Of om met een mondeo vol met krassen rond te bollen waardoor het net lijkt alsof ik niet kan rijden en geen greintje respect heb voor mijn en andermans materiaal en bij het parkeren zomaar tegen de eerste de beste naast mij zou rijden.

Daarentegen, moest ik met een propere EVOII rondrijden.... ik zou er verdomd trots op zijn. Niet kenners denken maar dat je een tjoener bent, een beetje autoliefhebber weet direct dat jij dat evenzeer bent.

Comment

"schaam" ik mij dat hier een E30 staat maar ben te lui om hem 800m verder bij de eigenaar te zetten en te fietsen.
                                          Op de fiets zien ze misschien je werkbroek en da's nog erger (Je werkt toch bij MB he?)
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X