Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Eigenlijk best een interessante discussie die hier tot stand is gekomen.

Ik blijf erbij dat voor de meeste mensen het ergens wel belangrijk is hoe zijn of haar auto overkomt bij andere mensen. Maar de één zal het belangrijker vinden dan de ander.
    Met mijn Toyota Corolla van 13 jaar oud met de nodige deuken kwam ik over zoals ik wou overkomen. Met onze BMW 3 kwam ik over zoals ik niet wou overkomen. Ik vink geen opties aan die enkel om uiterlijkheden gaan op een auto, dat op zich is natuurlijk ook een statement dat je wil maken

Een auto is gewoon voor heel veel mensen een statussymbool en iets waar ze hun persoonlijkheid willen inleggen, dat ze dan met een wrak rijden of een hoop polyester of een BMW met grote velgen is puur persoonlijk.

Voor mij is een Mercedes ideaal als hij op wieldoppen staat in zijn basisuitvoering langs buiten liefst nog in een kleur die totaal niet in de mode is op dat moment, binnenin wil ik wel de nodige opties ...
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• pfffffff vandaag heeft mijn e class het begeven denk ik.

Word echt tijd dat ik hem voor een ml inruil :p.
      vandaag lekker aant cruisen en opeens trekt mijn auto niet meer en haalt hij nog max 2500 toeren. moter draait gewoon , geen abnormaal geluid of zo trekkracht is volledig weg.
      als ik de auto trug start is dit groten deels opgelost en klimt hij weer naar 5000 toeren. Maar toch trekt hij nog niet 100%.
      Zou iemand weten waar het aan ligt ? Ik denk zelf de koppelvormer.
      ook mss een gedacht van prijs prijs voor herstelling.

specs van auto : merc e 270 cdi 2002 km 117000 avantgarde

Comment

Eigenlijk best een interessante discussie die hier tot stand is gekomen.

Ik blijf erbij dat voor de meeste mensen het ergens wel belangrijk is hoe zijn of haar auto overkomt bij andere mensen. Maar de één zal het belangrijker vinden dan de ander.
        Inderdaad, en soms heb je gewoon geen keuze en gaat het niet over "kijk eens naar MIJN DIKKE BAK" maar kan het je klanten kosten.

Een kennis van mij werkt voor een reclamebureau. Een meisje dat daar werkte (van ong. 22 jaar) moest naar een nieuwe klant, ze reed toen met een bmw als firmawagen. Die klant heeft gewoon naar dat bureau gebeld om te zeggen dat zij niet betalen opdat die werknemers met een bmw zouden rondrijden. Byebye contract

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
          pfffffff vandaag heeft mijn e class het begeven denk ik.

Word echt tijd dat ik hem voor een ml inruil :p.
          vandaag lekker aant cruisen en opeens trekt mijn auto niet meer en haalt hij nog max 2500 toeren. moter draait gewoon , geen abnormaal geluid of zo trekkracht is volledig weg.
          als ik de auto trug start is dit groten deels opgelost en klimt hij weer naar 5000 toeren. Maar toch trekt hij nog niet 100%.
          Zou iemand weten waar het aan ligt ? Ik denk zelf de koppelvormer.
          ook mss een gedacht van prijs prijs voor herstelling.

specs van auto : merc e 270 cdi 2002 km 117000 avantgarde

Jouw auto gaat gewoon in noodloop. Dat hoeft niet iets super ernstig te zijn hoor.

Steek hem binnen in de garage en laat hem uitlezen. Kans is groot dat de luchtmassameter aan vervanging toe is, of dat de EGR klep vast zit.

Comment

• W140 500SEL Guard

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ze hadden beter die stoel wat meer guard gegeven

Comment

• bah, stof

Comment

• Is dat safe zoiets op lpi?

Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Zwaar koopje .
                    Vraag me alleen af waarom er een USA voorbumper op hangt.

Comment

Zwaar koopje .
                      Vraag me alleen af waarom er een USA voorbumper op hangt.
                      Idd, ik zie die ook wel zitten, maar zijn die kwalitatief goed, die motoren? en dan nog op lpi?
                      Die letzten Worte ...
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201 BENZIN

Comment

• Als ik het zou kunnen betalen zou ik niet twijfelen. Juist de lpi is een vraagteken. Heel veel informatie zal je niet vinden over die auto's op gas vrees ik. Wel een loeisnelle kar, trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Ik vink geen opties aan die enkel om uiterlijkheden gaan op een auto, dat op zich is natuurlijk ook een statement dat je wil maken

Een auto is gewoon voor heel veel mensen een statussymbool en iets waar ze hun persoonlijkheid willen inleggen, dat ze dan met een wrak rijden of een hoop polyester of een BMW met grote velgen is puur persoonlijk.

Geef mij een skoda octavia met 270 dieselpk en ik koop 'm.

Maar een wrak is wel wat overdreven, ik wil wel wat comfort en veiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten

Ik heb een zeer uitvoerig verslag gelezen van zo'n kar op lpg, en dat was bij de desbetreffende wagen geen enkel probleem.
                            Moest ik nog weten waar ik het gelezen had zou ik je de link geven...

Comment

• Ook niet zo duur vind ik, ideale daily cruiser (leer en geen automaat!) :

Die letzten Worte ...
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201 BENZIN

Comment

• Ik wil zo'n kar, maar de meeste Benz-liefhebbers raden me dat af, schijnt niet de meest geweldige reeks te zijn qua build-quality.

Zalige boot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik wil zo'n kar, maar de meeste Benz-liefhebbers raden me dat af, schijnt niet de meest geweldige reeks te zijn qua build-quality.
                                  Ja, dat is waarschijnlijk wel zo, maar voor dit geld kan je niet echt sukkelen vind ik.
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

• Het rare is dat Huize Matteo, Benzlover zijnde, er zelf 1 heeft

Comment

Het rare is dat Huize Matteo, Benzlover zijnde, er zelf 1 heeft
                                      De uitzondering die de regel bevestigt.

Onze pa heeft trouwens ook zo'n ding (wel 220 cdi tractor), tot nu toe ook content van.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Ik ken iemand in Duitsland met een naftje, krèk zelfde kleur als hieronder, ook break, maar benzine (geen idee van motorisatie).

Ik zie me dat ding nog wel overnemen en op lpg leggen, ofzo.

Comment

Ik ken iemand in Duitsland met een naftje, krèk zelfde kleur als hieronder, ook break, maar benzine (geen idee van motorisatie).

Ik zie me dat ding nog wel overnemen en op lpg leggen, ofzo.
                                          Er staat ook ergens een 320 naft te koop op 2ehands of kapaza dacht ik, ook voor weinig natuurlijk. Dat op lpg = ok. Een 200 naft op lpg is al iets minder
                                          Die letzten Worte ...
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X