Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    al vrees ik dat dat ik meer met de ouwe zal rijden
    Als die 260 op gas komt wat ben je dan nog met die C?
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• daar koop ik me een altijd-mobiel-gevoel mee

heb laatst nog eens geprobeerd met alleen een oude benz mijn mobiliteit te verzekeren
      daarmee ik naar nnc kon spurtten om de c te kopen

openbaar vervoer is geen optie om naar het werk te gaan

moest 'de crisis' er niet zijn en ik een normale prijs zou kunnen scoren op de c, dan vloog die en stond er nogal snel een smart

maja, dat is dus niet

Comment

is een jaguar e mooier ?
        Absoluut niet

Comment

• Congrats bobo!!

Terug een echte bobo-kar .

Comment

• ik probeer mezelf koel te houden en te doen alsof ik alle tijd van wachten heb op de komst

ik wil'em nu !

Comment

ik probeer mezelf koel te houden en te doen alsof ik alle tijd van wachten heb op de komst

ik wil'em nu !
              Herkenbaarheid
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                hier ook eens plaatsen voor de liefhebbers

magistraal

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Prachtige foto's van die SL's!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Comment

• Proficiat Bobo! Echte Bobo kar deze !
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• thx iricky
                              deze ook

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Comment

• Bobo , ziet er knappe bak uit!

Comment

• www.vinduwmercedes.be

kortingen tot + 30% op nieuwe wagens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                                    www.vinduwmercedes.be

kortingen tot + 30% op nieuwe wagens!
                                    beste, als u zo vrij bent hier reclame te komen maken, kan u mij dan ook eens helpen met die opties die daar bij staan?

Als ik bijvoorbeeld deze eens bekijk

en je kijkt naar de optielijst, dan lijkt het me toch dat ze daar niet echt consequent zijn met hun optielijsten die elders op de site staan.
                                    • verstelbare stuurkolom -> standaard
                                    • beschermplaat onder carter -> standaard (want inbegrepen in off road pakket)
                                    • koplampsproeiers -> standaard
                                    • cd-wisselaar 6 CD's in koffer -> is dat niet sowieso een DVD-wisselaar in verbinding met Comand?
                                    • sound system -> bedoelen jullie hier Harman Kardon Logic7?
                                    • parkeerhulpsysteem -> standaard
                                    • wegsleep- en interieurbeveiliging -> staat reeds er boven onder de vorm van 'alarmsysteem', is immers dezelfde optie
                                    • adaptief dempingssysteem ADS -> standaard
                                    • afdekking bagageruimte -> standaard
                                    • lakbescherming ?? Als daarmee op die nanolaktechnologie wordt bedoeld -> standaard
                                    • batterij met grotere capaciteit -> staat naar mijn weten niet in de optielijst? (alhoewel ik wel geloof dat het verkrijgbaar is, daar niet van, ik vind het enkel niet terug)
                                    • onafhankelijke sirene -> weeral hetzelfde als 'alarmsysteem'
                                    • automatische klimaatregeling -> standaard
                                    • variabele stuurbekrachtiging -> standaard
                                    • beschermingsfolie???
                                    • noodreservewiel -> standaard
                                    • airmatic dual control -> standaard
                                    • hechtpunten en net voor goederenbevestiging -> standaard
                                    • identificatieplaatje onder voorruit -> standaard
                                    • bi-xenon met actieve bochtenverlichting -> standaard
                                    • indicator te lage bandendruk
                                    • dieselpartikelfilter
                                    • koplampen met actieve bochtenverlichting -> standaard, en zit al vervat in 'bi-xenon met actieve bochtenverlichting'
                                    • automatische 7-versnellingbak -> standaard
                                    • dakrails -> standaard
                                    • adaptieve remlichten -> standaard, neem ik aan?
                                    • crash actieve hoofdsteunen -> standaard, zit in pre-safe
                                    • extended off-road package.... is dat nog eens iets bovenop het normale offroad pakket (dat standaard is)?
                                    • sierelementen fineline....nooit van gehoord. Populierenhout? Of berkenhout met chromestrips?
                                    • remsysteem 19" -> staat niet in de optielijst, maar zou wel cool zijn, remschijven van zo'n 48cm.... Daar kan je een Veyron mee jaloers maken

Ik ga niet al die advertenties doornemen, maar ik gok dat dat allemaal zowat hetzelfde is.... met wat goodwill noem je dat slordig, incorrect en vrij nutteloos om een deftig beeld te kunnen vormen van de wagens die in stock zijn, met wat minder goodwill kan je zoiets evenzeer bedrog noemen. Mensen die wat minder met dit soort zaken bezigzijn, zouden er op die manier nog van uit gaan dat de wagen die ze kopen dat effectief allemaal als optie heeft.

Mij lijkt het geen extra moeite voor jullie om er van de eerste keer de correcte opties bij te zetten. Zoals ze ook in de optielijst staan, met liefst van al de codes er bij, om vergissingen te voorkomen. Zoals Porsche dat bijvoorbeeld ook doet.

Ohja, in de optielijst van de GL staat ook zoiets als 'differentiaalblokkage'....da's weer iets nieuws voor mij

Comment

• hoe kan je trouwens zien waar al die karren staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        • airmatic dual control -> standaard
                                        Is trouwens fout.

GL heeft de gewone AIRmatic.

AIRmatic Dual control is enkel op de W211, S211 en C219

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Is trouwens fout.

GL heeft de gewone AIRmatic.

AIRmatic Dual control is enkel op de W211, S211 en C219

Word!

Comment

Working...
                                          X