Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als er een appart McLaren SLR topic is let me know want ben niet 100% zeker dat deze hier thuis hoort. Spotjes uit Parijs van het laatste weekend van juni.
als ge ooit es in stuttgart komt; zeker de factory tour bij mercedes es doen, is echt zalig Jammer genoeg krijgt ge enkel de line van de C-sedan te zien, maar het is wel de moeite. Die robots zijn geschift Bij ons werd er ook net ene me panoramisch dak geinstalleerd, beetje lijm en that's it :p On-site ziet ge ook heel wat rijden, mijn eerste S600 Pullman gezien ;x Mij ook es stiekem in de SLR Roadster gezet en de deur toegedaan ondanks het do not touch bordje, ik moest en zou weten of het een beetje goed zit en hoe het voelt om een vleugeldeur toe te doen. Kinda... not-special.
Onze E heeft afgelopen weekend voor het eerst zijn grote beurt gehad, en niet bij de officiële Benz stealer!
Dit hadden we gewoon veel eerder moeten doen...
Alle problemen met de automaat zijn opeens opgelost doordat ze de olie hebben vervangen (wat ze bij de stealer naar hun zeggen ook al 3 keer hadden gedaan)
OHB is eindelijk eens fatsoenlijk ingevuld (wel geen Benz stempel, maar wel veel duidelijker wat er precies gebeurd is).
Om nog maar te zwijgen van het prijsverschil...
Als er een appart McLaren SLR topic is let me know want ben niet 100% zeker dat deze hier thuis hoort. Spotjes uit Parijs van het laatste weekend van juni.
Alle problemen met de automaat zijn opeens opgelost doordat ze de olie hebben vervangen (wat ze bij de stealer naar hun zeggen ook al 3 keer hadden gedaan)
Zalig! Wel zeer vreemd!
Nooit meer naar de dealer!
Ik heb deze morgen de 250 bij de garage afgezet, hij krijgt nieuwe schokdempers en een groot onderhoud + hardyschijf, omdat ik op het laatste moment belde voor een vervangenwagen hadden ze niks anders meer voor mij als een W124 E250 Turbo sedan met iets van een 250k km, én manueel.
Damn, wat rijdt zoiets goed.... én die kar heeft armsteun, zaligheid....
Rijdt toch een heel stukje anders als mijne E250TD automaat...., die manuele bak --> zaligheid...
Bij Mercedes vinden ze het zelfs niet nodig om de olie in de versnellingsbak te verversen, want die gaat zogezegd even lang mee als de bak zelf.....en daarom mogen ze veel van die versnellingsbakken vervangen bij 100K , en met wat geluk voor hen, valt dit buiten garantie.
Bij m'n pa z'n vorige (ML270 cdi) werd de olie van de v-bak elke 40000km ververst...en als je dan zag hoeveel ijzervijlsel er achterbleef op de magneet onderaan het karter....
Dus beter toch elke 40/50.000km nieuwe olie ingieten.
Je merkt het meestal wel wanneer het nodig begint te worden, bvb door schakelovergangen die niet meer echt soepel verlopen, of trager reageren als je de pook van R naar D schakelt. (liefst terwijl je stil staat )
Comment