Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Ik kan je al wel zeggen dat het een knoert van een wisselaar is (serieus zwaar ding). Ik heb het nog niet geïnstalleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZolang het geen 10W40 of 15W40 is is het goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenoeps, waarom niet? denk dat ik die laatste genomen heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSlecht voor de roetfilter.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJep, heeft 5w30 nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten5W40 gaat ook nog denk ik. Morgen eens nakijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenSay what? Wie heeft meer info?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenSay what? Wie heeft meer info?
500E is grotendeels gemaakt in Porsche fabriek in Zuffenhausen. Eenzelfde auto ging tijdens z'n productieproces meermaals heen en terug naar Stuttgart.
Pretty much hand-built ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoorophanging is ontwikkeld door Porsche.
Och echt? Wist ik zelfs niet. Wat is daar dan aan veranderd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOch echt? Wist ik zelfs niet. Wat is daar dan aan veranderd?
De ophanging, stuur en versnellingsbak zijn wel afgesteld door Porsche.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOch echt? Wist ik zelfs niet. Wat is daar dan aan veranderd?
Ik dacht dat de reden dat de 500E bredere kasten vooraan heeft is omdat de standaard voorophanging er niet in paste, en de nieuwe voorophanging voor de 500E is ontwikkeld door Porsche...
Comment
Comment