Die velgen staan daar wonderwel nog niet slecht onder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals ik intresse zou hebben zou ik gewoon eens gaan kijken, dat kost geen geld want rekening-rijden is er nog niet en gere sjeest op gas
Ben geen grote fan van het model eigenlijk maar een deftige W211 heb je niet voor die prijs.
Zijn opmerking: deze wagen heeft echt elke mogelijk bedenkbare optie of iets dergelijks boezemt me wel weinig vertrouwen in.
edit: wordt niet gekeurd :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's geen mega koopje he...
Ziet er toch redelijk uit op foto? Of zijn ze allemaal nog zo goed?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat ik eigelijk te gek vind, is dat er geen nep 500-en te vinden zijn
terwijl er bvb om maar iets te noemen, en sorry daarvoor, er bvb haast geen originele e36 coupes te vinden zijn , die geen m3 allures willen hebben
De gemiddelde BMW rijder is ook wel anders dan een MB rijder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJa, ga ik misschien doen. Nog eens een nachtje over denken.
Ben geen grote fan van het model eigenlijk maar een deftige W211 heb je niet voor die prijs.
Zijn opmerking: deze wagen heeft echt elke mogelijk bedenkbare optie of iets dergelijks boezemt me wel weinig vertrouwen in.
edit: wordt niet gekeurd :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie velgen staan daar wonderwel nog niet slecht onder
Haha idd. Erg hé.
Onder een 210 avantgarde met AMG-kit staan die ook SUPER lekker.
Comment
-
CLK staat al te koop bij een andere eigenaar precies: http://www.2dehands.be/clk-coup%C3%A...e=all&start=21
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHaha idd. Erg hé.
Onder een 210 avantgarde met AMG-kit staan die ook SUPER lekker.
Ik denk dat ik 17" W220 S600 velgen ga steken als wintervelg
Comment
-
Heeft iemand een foto voor me van een mercedes C 200 cdi, zwart/wit, panoriamisch dak, avant garde look en AMG sportpakket??Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Ja is een C200.
Meer foto's:
Comment
Comment