Wss de zonnebril van de mama.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbranden die pinkers mee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWeet iemand om de hoeveel km een nieuwe c class diesel op onderhoud moet? En zijn de onderhoudprijzen bij Benz steviger dan bij Audi of BMW ?
Bij Benz kost het meestal €55.5/uur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenAgressiever standpunt:
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenC-klasse bepaald zelf wanneer ie op onderhoud moet, afhankelijk van verschillende factoren (rijstijl, rijomstandigheden,...)
Bij Benz kost het meestal €55.5/uur
Bij ons was het €50 excl. btw.
Al raad ik niet aan om naar een dealer te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGemiddeld rond de 20.000/25.000 meestal. Of elk jaar.
Bij ons was het €50 excl. btw.
Al raad ik niet aan om naar een dealer te gaan.
Comment
-
Ik zag dit vandaag voor het eerst in een S203. Dat schakelt dus niet automatisch?
Comment
-
Ja, zo zal het inderdaad werken A = D dus?
Heet dit sequentronic dan? Waarschijnlijk is het niet echt de bedoeling om in A te rijden? Ik bedoel; in de A-stand zal hij nooit schakelen zoals een Tiptronic? Is er een koppelomvormer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAl raad ik niet aan om naar een dealer te gaan.
ondertussen ben ik er hoe langer van overtuigd dat ik bij een vrij recennte okkazie alleen nog dealeronderhouden karren zou kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Ik zag dit vandaag voor het eerst in een S203. Dat schakelt dus niet automatisch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja, laat maar roesten
ondertussen ben ik er hoe langer van overtuigd dat ik bij een vrij recennte okkazie alleen nog dealeronderhouden karren zou kopen
Comment
Comment