Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    300 turbodiesel full option ofzo

    Neen.


    Dat is mijn plan.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      300 turbodiesel full option ofzo
      Het probleem wat ik persoonlijk met die karren heb -maar dat ligt voor een groot deel ook aan het aantal kilometers dat ik doe, anders is dat minder van belang- is de prestaties die je "maar" terug krijgt voor het verbruik. Ik wil gerust wat meer verbruiken, maar dan wil ik ook flink vooruit gaan...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Het probleem wat ik persoonlijk met die karren heb -maar dat ligt voor een groot deel ook aan het aantal kilometers dat ik doe, anders is dat minder van belang- is de prestaties die je "maar" terug krijgt voor het verbruik. Ik wil gerust wat meer verbruiken, maar dan wil ik ook flink vooruit gaan...
        Ik kan je wel volgen daarin.

        Hoeveel km's doet Gere eigenlijk?

        Moet het dan wel diesel/lpg zijn ?
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Het probleem wat ik persoonlijk met die karren heb -maar dat ligt voor een groot deel ook aan het aantal kilometers dat ik doe, anders is dat minder van belang- is de prestaties die je "maar" terug krijgt voor het verbruik. Ik wil gerust wat meer verbruiken, maar dan wil ik ook flink vooruit gaan...

          9-10 liter voor 180pk valt toch mee?


          Zeker voor een kar van 15-20 jaar oud.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            9-10 liter voor 180pk valt toch mee?


            Zeker voor een kar van 15-20 jaar oud.
            Ja maar dat verbruik ik ook, en ik ben er zeker van dat mijn kar een stuk sneller is dan een 300TDT

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Ja maar dat verbruik ik ook, en ik ben er zeker van dat mijn kar een stuk sneller is dan een 300TDT
              En het rijdt beter

              Comment


              • Ik volg Matteus zijn redenering.
                Met een 211 is niets mis, ze zitten zeer goed in elkaar en rijden ook erg goed (zeker als je gaat vergelijken met een 210).
                Maar je moet maar natuurlijk de pech hebben om zo'n slechte te hebben... dan gaat je budget veel te krap zijn. En dan is nog maar de vraag in hoeverre je een goede 211 kunt vinden voor jouw budget?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Ja maar dat verbruik ik ook, en ik ben er zeker van dat mijn kar een stuk sneller is dan een 300TDT

                  True true, uiteraard.


                  Langs de andere kant, een 300tdt heeft geen raildruksensor van 400 euro die kapot gaat. Of injectoren die 600 euro/stuk kosten om te laten vervangen, etc...


                  Als het strikt over de verhouding verbruik/snelheid gaat, dan is een moderne auto per definitie altijd beter hé.
                  Als je ook andere (mogelijke) kosten in rekening gaat beginnen brengen...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    En het rijdt beter

                    Vandaag met de 320 zitten rondhossen en inderdaad, ik moet eerlijk zeggen die kar bolt echt wel chill.


                    Maar wel 3x gevaarlijker voor het rijbewijs. Met de 300TD rijd ik 130-140 omdat dat snel genoeg aanvoelt in die ketel.
                    Met die 320 rijd ik altijd 180 omdat dat aanvoelt als 100 per uur. Supersaai en zacht en stil.
                    120 rijden is echt hel met die kar.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      met hetgeen ik hier soms hoor vertellen over 211, en met hetgeen jij met de 210 hebt voorgehad begrijp ik je best

                      het rare is dat er blijkbaar, en mijn kollegaas ook (ook die met een 211 trouwens) geen probs blijken te zijn met een 202

                      en dat verschil snap ik zo goed niet, in feite
                      Het zijn eigenlijk enkel die achterkleppen die vaak roesten heb ik de indruk, verder niet echt problemen. Nog net iets beter gebouwd dan de E, gewoon omdat ze ouder zijn

                      Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Hoeveel km's doet Gere eigenlijk?

                      Moet het dan wel diesel/lpg zijn ?
                      Psychologisch is dat beter voor Gere ja, die doet 20.000km.

                      Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Is roest het enige probleem van je W210? Want dat weet je van te voren als je een 210 koopt...
                      Ja, die auto is voor de rest 100%... nu.

                      Ik had weet van bepaalde blaasjes en daar heb ik tot vandaag geen enkel probleem mee want het is voor de rest een geweldige auto. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er in een sneltempo een roeste plek aan het onstaan is op mijn dak naast het schuifdak. De confrontatie met deze plek elke morgen wordt me te veel en ik had er één jaar geleden geen benul van dat dit zo'n vaart zou lopen...



                      Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Imo ben je in de verkeerde richting aan het zoeken als je een 'probleemloze wagen' wil hebben voor dat budget.
                      Een préfacelift 211 is zéker niet de oplossing dan. Zeker niet als je daarnaast geen stevige reservepot hebt voor eventuele herstellingen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Ik volg Matteus zijn redenering.
                      Met een 211 is niets mis, ze zitten zeer goed in elkaar en rijden ook erg goed (zeker als je gaat vergelijken met een 210).
                      Maar je moet maar natuurlijk de pech hebben om zo'n slechte te hebben... dan gaat je budget veel te krap zijn. En dan is nog maar de vraag in hoeverre je een goede 211 kunt vinden voor jouw budget?
                      Bedankt voor jullie mening.

                      Ik heb in principe wel een reservepot maar ik vind 14.000 eigenlijk geen krap budget voor een W211 van die leeftijd (op het forum wordt voor die 270 zoveel gevraagd en dat is nog bespreekbaar). Een recentere kopen zou inderdaad wel wat duur worden. Duizenden euro's kosten doen omwillen van problemen aan een oudere W211 is los van het budget voor niemand rationeel toch?
                      Maar jullie bedoelen waarschijnlijk dat een FL beter zou zijn.


                      Ik ben al zeer lang overtuigd van de kwaliteiten van de W124, echt waar!
                      Ik zou er best ééntje willen, maar niet als opvolger van de W210. Technisch zal dat zeker geen stap terug zijn en op een bepaald vlak optisch ook niet maar het is gewoon een oudere auto en ik zoek een jongere. En dat die duurder zijn in onderhoud en onderdelen dat is geen probleem voor mij, dat ze meer problemen hebben dan oudere is eigenlijk absurd maar ja...

                      Nog maar wat bij BMW zoeken dan maar?
                      Last edited by Gere; 14/10/2009, 00:12.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

                        Nog maar wat bij BMW zoeken dan maar?
                        Ach, iedereen moet die fout eens maken .

                        Comment


                        • MILJAAAAAAAAAAAAAR



                          Pffffff

                          Die website . Snoepwinkelheid ...

                          Comment


                          • Dit heeft ie ook staan...

                            Mercedes-Benz und Porsche Youngtimer im Angebot von German-Car.Net. Der Treffpunkt für aussergewöhnliche Classic Cars.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

                                Dat noem ik nu eens gewaagd.






                                ²²²²
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Dat noem ik nu eens gewaagd.






                                  ²²²²
                                  Als ik die kar zou kopen als collecteur stak ik er een ander interieur in en hield dit bij voor de verzamelwaarde denk ik

                                  Comment


                                  • ik denk mee

                                    Comment



                                    • Spontane braakneigingen...........

                                      Comment

                                      Working...
                                      X