Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMayo zegt planken, maar ergens betwijfel ik altijd die termSDI zit in een Seat Inca, de bumper heeft dan wat olie er op hangen
Zie, planken en 7-7,5 liter verbruiken... vind ik niet overdreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten190 2.0D automaat, 6,5 liter
Bij rustigere rijstijl tussen de 6 en de 7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk voel me slecht.
Ik zag vandaag een R en ik vond em mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten124 E250D automaat, veel autostrade tegen 120 kmh / 3500 opm = tussen de 7 en de 8 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDat is zeker niet overdreven! Echter nog steeds traag
Zei de man met een 316 op LPG die niet boven de 4000 toeren kan/kon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs hem eigenlijk al verkocht?) maar tegen die mensen gezegd dat ik besloten heb 'm nog wat bij te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten124 E250D automaat, veel autostrade tegen 120 kmh / 3500 opm = tussen de 7 en de 8 liter.
En waarmee er helemaal niets mis is met de bedrijfstemperatuur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZei de man met een 316 op LPG die niet boven de 4000 toeren kan/kon...
Wel 18l/100km soms
Maar komt nieuwe motor in, maar ja, moet er eens tijd voor vinden. Maar die bak zou ik eventueel nog kunnen vervangen door een cruizer. Als er maar 1 rit is die goedkoop bolt.
(4000rpm op een 1.6 = 75pk, dus beter dan 250d, top ligt nu wel op 140...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn waarmee er helemaal niets mis is met de bedrijfstemperatuur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDat spel gaat nogWel 18l/100km soms
Maar komt nieuwe motor in, maar ja, moet er eens tijd voor vinden. Maar die bak zou ik eventueel nog kunnen vervangen door een cruizer. Als er maar 1 rit is die goedkoop bolt.
(4000rpm op een 1.6 = 75pk, dus beter dan 250d)
4000rpm bij een 250D is dus wel 94pk hé gast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten4000rpm bij een 250D is dus wel 94pk hé gast.Dacht dat die maar 72pk hadden. Maar das de 2.0 zeker?
Nuja, wat ik voor die 316i maar betaald heb... Tegen dat die naar m'n zin staat (nieuwe motor, vbak, stabi achter van 325i, KW sportfahrwerke en wat prullen) kost die me nog steeds niks
Maar had daarna dan een 318i automaat vor 400euro gevonden die perfect stond, had beter geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenPk/gewicht danDacht dat die maar 72pk hadden. Maar das de 2.0 zeker?
Nuja, wat ik voor die 316i maar betaald heb... Tegen dat die naar m'n zin staat (nieuwe motor, vbak, stabi achter van 325i, KW sportfahrwerke en wat prullen) kost die me nog steeds niks
Maar had daarna dan een 318i automaat vor 400euro gevonden die perfect stond, had beter geweest
2.0 had 72 en 75pk, 2.5 had 90 en 94pk, 3.0 had 109 en 113pk.
Comment
-
En spijtig dat het geen S300 TD is:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSpijtig dat het geen 500E is denk ik zo
Dat durf ik al niet meer schrijven
Comment
-
Comment