Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ze smijten de fl-600-en ineens naar je hoofd, bij wijze van spreke
    in kapellen een bordeaux kleurige met ori-gepolierde velgen, sjiek en niet jonnie

Comment

• Weet er iemand waar ik codes kan vinden om tijdens rijden dvd te kunnen bekijken, heb heleboel muziek dvds en is wel leuk om daar naar te luisteren en kijken voor pasagiers... Het is een comand aps van 2009 facelift ML
      Of kan dit gedaan worden bij garages?

Comment

• Vandaag wat leuks naar België gebracht:

300GE met brabus kit op. Rijd super zalig, zuipt wel serieus
        Last edited by ; 13/11/2009, 23:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
          Weet er iemand waar ik codes kan vinden om tijdens rijden dvd te kunnen bekijken, heb heleboel muziek dvds en is wel leuk om daar naar te luisteren en kijken voor pasagiers... Het is een comand aps van 2009 facelift ML
          Of kan dit gedaan worden bij garages?
          Er moet een kabel tussen.

@ CAS : dikke ketel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

@ CAS : dikke ketel
            Vind het ook. Schrok er van, wist niet om wat ik moest rijden (is niet voor mij) en vlak voor aankomst kom ik te weten dat het een G was. Had zo'n oude versie verwacht, maar schrok toch serieus toen ik die zag staan. Weet nu wel niet zeker welk type het is, maar is een 3liter dat er in ligt. 177pk dacht ik. Duidelijk te weinig voor dat kot, maar rijd toch zalig.

Comment

• Vette G

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Vind het ook. Schrok er van, wist niet om wat ik moest rijden (is niet voor mij) en vlak voor aankomst kom ik te weten dat het een G was. Had zo'n oude versie verwacht, maar schrok toch serieus toen ik die zag staan. Weet nu wel niet zeker welk type het is, maar is een 3liter dat er in ligt. 177pk dacht ik. Duidelijk te weinig voor dat kot, maar rijd toch zalig.
                Van welk jaar is ie? Ik denk dat het anders dezelfde motor als de mijne is.

Comment

• Halleluia:

Knap Zalige 350-sound trouwens.

Comment

• Vlak in m'n buurt genomen, die foto's

Prachtige karren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                      Van welk jaar is ie? Ik denk dat het anders dezelfde motor als de mijne is.
                      '91 Ziet er toch hetzelfde uit als uw blok. Wel veel te licht voor echt te gaan. Maar is nu ook niet traag te noemen. Weinig gevoel van snelheid ook.

Comment

• 300GE heeft 170pk.

Gedowntunede versie van de 188pk versie.

Maar... als het een 'echte' Brabus is, heeft 'ie normaal iets van een 190'ish pk's, als het nog steeds een 3 liter is.

Comment

• Vette bak trouwens.

En ja M103 heeft eigenlijk te weinig koppel om zo'n ding stevig te bewegen.

Beter een biturbo kit opsteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            300GE heeft 170pk.

Gedowntunede versie van de 188pk versie.

Maar... als het een 'echte' Brabus is, heeft 'ie normaal iets van een 190'ish pk's, als het nog steeds een 3 liter is.
                            Staat er dan iets op de motor? Daar staat er niks van Brabus. Ronkt wel super zalig!

En de echte Brabus:

Volgens mij kan je niet enkel dan serieus pak verlies maken op zo'n wagen Dan toch beter een AMGtje.

Comment

• Als de motor er compleet ori uitziet is de kans klein dat er iets aan gebeurd is.

Anders is het kleppendeksel wel rood ofzo, of staat er brabus ergens op.

Ronken: andere uitlaat?

Comment

• zo'n lichte benzine is echt wel amechtig en in feite misplaatst in de g, anno 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Als de motor er compleet ori uitziet is de kans klein dat er iets aan gebeurd is.

Anders is het kleppendeksel wel rood ofzo, of staat er brabus ergens op.

Ronken: andere uitlaat?
                                  Jup, zo 2 pijpen die langs de zijkant komt, maar dat is origineel ook zo zeker? Klinkt allesinds wel zwaar.

@Bobo: zwaarder dan de 3liter is er toch enkel een 5l? Wagen gaat normaal ingeschreven worden. 3 a 3.2liter is dan eigenlijk het maximum. Eens daarboven begin je echt geld puur weg te smijten. Moesten boete's nu minder zijn voor zwaardere koten, ok, maar meer taks betalen om op dezelfde kutwegen te rijden, snap ik het punt niet van. En je moet dan nog altijd betalen om te parkeren ook als je eens in het stad gaat

Comment

• Nee twee pijpen (zo ovaal, schuin afgesneden? ofwel rechthoekig en schuin afgesneden) is niet origineel.

Comment

• wandel net door m'n dorp zie een rare clk tegemoetkomen
                                      bleek een logo-loze s204 55 amg te zijn, met een stel 70-ers

hij stopte voor het rood, ikke wachten met wat kwijl, pe trekt op en wat een discrete sound eruit brabbelt
                                      ik ken geen kleuren, maar het was wel een opesidiaanzwarte

Comment

• Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Zalig
                                          ²²²²²²²²²²²²²

Comment

Working...
                                          X