Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZucht. Dat zeg je tegen iemand die - toen ik mijne 500 te koop had staan - dagelijks Polen aan de lijn kreeg.
Mensen in polen zijn doorgaands minder vermogend als hier. Dus zijn misschien de auto's er ook wat goedkoper, ook omdat Polen de goedkoopste plaats in Europa is om je auto in te schrijven. En misschien heb je ginds ook autoliefhebbers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe bent toch gestoord als je daar zoveel geld aan uitgeet? Of extreme liefhebber uiteraard.
True. Hoewel dat sterk afhangt van hoe je zoiets interpreteert.
De ene ziet een 11 jaar oude sjaloekiebenz staan, en dan is 15.000 euro idd een hoop geld voor zo'n bak.
Of: 15.000 euro om met een betaalbare, maar wel 'échte' S-klasse te rijden, die goed is uitgerust, en ongetwijfeld een, zelfs de dag van vandaag, bijna ongeëvenaard rijgedrag en comfortgehalte heeft. De bouwkwaliteit en materiaalkeuze van zo'n bak vind je niet meer de dag van vandaag... Zelfs niet in de huidige S-klasses.
In dat geval vind ik 15.000 euro niet echt geschift veel geld.
Los van dat: ik vind die W140'ers ook wel heel erg duur. Heel waardevast zeker? Maar je krijgt er wel een dijk van een auto voor terug.
En idd, vandaag zal je zo'n auto's bijna alleen aan liefhebbers kwijtgeraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTrue. Hoewel dat sterk afhangt van hoe je zoiets interpreteert.
De ene ziet een 11 jaar oude sjaloekiebenz staan, en dan is 15.000 euro idd een hoop geld voor zo'n bak.
Of: 15.000 euro om met een betaalbare, maar wel 'échte' S-klasse te rijden, die goed is uitgerust, en ongetwijfeld een, zelfs de dag van vandaag, bijna ongeëvenaard rijgedrag en comfortgehalte heeft. De bouwkwaliteit en materiaalkeuze van zo'n bak vind je niet meer de dag van vandaag... Zelfs niet in de huidige S-klasses.
In dat geval vind ik 15.000 euro niet echt geschift veel geld.
Los van dat: ik vind die W140'ers ook wel heel erg duur. Heel waardevast zeker? Maar je krijgt er wel een dijk van een auto voor terug.
En idd, vandaag zal je zo'n auto's bijna alleen aan liefhebbers kwijtgeraken.
Eigenlijk zeg jij met 20 zinnen hetzelfde als ik met 1 zin
Ik had maar schrik dat ik iets over het hoofd zag, een gouden pook ofzo.
Maar ik begrijp best dat het voor een liefhebber 15K waard is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEigenlijk zeg jij met 20 zinnen hetzelfde als ik met 1 zin
Je moet het maar kunnen, denk ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Moest dat een smaragdzwarte zijn, en 7000 euro minder kosten heb je de auto die ik al jaren zoek.
Comment
-
190E 2.5-16V met 0,65bar:
+ YouTube Video
190E ?? met 0,8 bar:
+ YouTube Video
Ik vermoed een 2.0 of een 2.3 8 klepper, te zien aan de tellers.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten190E 2.5-16V met 0,65bar:
+ YouTube Video
190E ?? met 0,8 bar:
+ YouTube Video
Ik vermoed een 2.0 of een 2.3 8 klepper, te zien aan de tellers.
wel niet zooo'n kleine turbo denk ik
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment