Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Verdomme da's een lelijke kleurencombi .
    Ik raad jou (je pa) overigens ten zeerste aan éérst eens met een W221 mét Distronic te rijden voor je een auto koopt die het heeft. Ik persoonlijk werd er gek van, omdat het geen gewone cruise control meer heeft. In drukker verkeer valt er dus nagenoeg niet op cruise control te rijden, tenzij je je er niet aan stoort dat de auto constant aan het af remmen is voor auto's die in het ''gat'' tussen jou en je voorligger schieten. Want dat gat is -zelfs wanneer je de Distronic op de kortste afstand zet- gigantisch.

Ook nightvision vond ik tegenvallen. Het is een gimmick, want je ziet er imo niet meer mee dan met je bi-xenons.
    't is dan ook geen vereiste. En goed dat je het zegt, dan moet ie daar ook niet te veel belang aan hechten

Hij heeft vorig jaar eens een S 320 4-matic voor 3 dagen meegekregen van de garage, geen idee wat daar wel en niet op zat en of ie het dus al getest heeft, heb die wagen toen helaas niet gezien.

En ik wist dat jij volledig in de ban van die kleurencombo ging zijn

Wel een mooi prijsvoordeel, heb daarstraks de catalogusprijs van die kar eens uitgerekend en kom op zo'n 103k €, da's 35k meer dan de vraagprijs van dat exemplaar
    Last edited by ; 22/11/2009, 12:54.

Comment

• Is dit ook niet cheap, wel veel km's, maar mooi uitgerust en een break:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Handgeschakelde 270, geen gewilde combinatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
          Is dit ook niet cheap, wel veel km's, maar mooi uitgerust en een break:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
          Misschien iets teveel km's.

Comment

Handgeschakelde 270, geen gewilde combinatie...
            Idd

Comment

Handgeschakelde 270, geen gewilde combinatie...
              Moest ik een auto nodig hebben, dan zou zoiets nog wel een kanshebber zijn. Alhoewel ik een E eigenlijk al te groot vind.
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                Moest ik een auto nodig hebben, dan zou zoiets nog wel een kanshebber zijn. Alhoewel ik een E eigenlijk al te groot vind.
                Een E berline vind ik niet te groot. De break oogt wat te groot.

Een C is ideaal, al zijn de E's van hetzelfde bouwjaar meestal interessanter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                  Een C is ideaal, al zijn de E's van hetzelfde bouwjaar meestal interessanter.
                  De E's zijn toch duurder en slechter?

Maar wel 1000 keer mooier en beter rijdend. Ik denk er dus net het omgekeerde van als jou...
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• CLS 500

Vreemde G

Comment

• Blijft een fantastisch mooie auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        De E's zijn toch duurder en slechter?

Maar wel 1000 keer mooier en beter rijdend. Ik denk er dus net het omgekeerde van als jou...
                        Ik vind bijna geen C met minder km's dan een E van hetzelfde bouwjaar.

C benzine wel, maar de diesels hebben altijd al wat km's. Veel E's komen van oudere mensen en die doen niet veel km.

E rijdt idd beter maar C is makkelijker en groot genoeg.

Hier in de buurt heb ik eens bijna een C W203 gekocht. Het was echt een koopje maar uiteindelijk overgegeven aan de garage. Enige "probleem" hij was knalrood

Maar dan een elegance.

Comment

• Mooie W140 op gas.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Auto is blijkbaar later ingeschreven, want dat is geen MY 97.

Comment

• W140. Ik heb deze zomer een paar keer mogen rijden met een S 600. echt zalig zo comfortabel en dan die v12 met knap geluid. Had wel iets meer van de prestaties verwacht. Maar 367 pk ? dacht ik voor zo'n zware wagen valt wel mee. Een W220 s400cdi lijkt op het gevoel af toch sneller te zijn maar dat kan ook komen door al dat koppel.

Comment

• W140 S600 heeft 408pk

Comment

Auto is blijkbaar later ingeschreven, want dat is geen MY 97.
                                  Jammer. Niet zo interessant dus.
                                  De BIV is natuurlijk ook wel op de rand hiervoor.

En ik zie ook chroom wielbogen zeker?

Comment

• Hierzie RRD

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Ken ik al

Stoffen interieur, weinig opties, foute bling bling achterlichten en die kerel denkt dat hij goud verkoopt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Staat al zeer lang te koop (en op zo een wagen hoort gewoon leder)

Comment

• Om over spiegels en velgen nog maar te zwijgen...

Comment

Working...
                                          X