Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ook ja, als je iets tegenkomt... ze checken je motornummer en je hangt. Hell het is zelfs al bij wegmisbruikers geweest dat ze een bmw 3 z'n blok checkten omdat ze vonden dat hij te hard ging.
je zal het maar meemaken. Tuning op je originele motorblok is interessanter
idd.
Zo'n blok is toch wel érg herkenbaar. Oké, op de keuring lopen er veel lomperiken rond.... maar bij een ongeval moet je maar de motorkap opentrekken en je ziet dat er iets niet pluis is. Dat ding verberg je niet.
Dan is een 335i M30B35 engine swap interessanter eigenlijk, dat valt toch iig minder hard op.
Zo'n blok is toch wel érg herkenbaar. Oké, op de keuring lopen er veel lomperiken rond.... maar bij een ongeval moet je maar de motorkap opentrekken en je ziet dat er iets niet pluis is. Dat ding verberg je niet.
Dan is een 335i M30B35 engine swap interessanter eigenlijk, dat valt toch iig minder hard op.
ja op de keuring kan je nog eens geluk hebben, maar experts zijn meestal zo dom niet.
ik wil volgend jaar naar het 16v-treffen in hockenheim gaan, mét zestienklepper.
Dus er is werk aan de winkel
Een spontane blijdschap maakt zich van mij meester!
Heb er eigenlijk maar 1 keer ingezeten, in die kar...jeweetwel, toen Evert die turbo aan het zoeken was under the hood ( sorry Eefje, nog ff d´r in wrijven he, voor die keer dat ik is met iemand lachen kan wat betreft techniek )
En ik had schrik...en da´s meestal een teken dat het best goed vooruit gaat
Comment