Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
    Ja maar altijd zoveel geld aan vadertje staat moeten geven om met je wagen mogen te rijden vind ik er wat over.
    Ik weet wat je bedoelt. Ik zou het nu niet meer willen, en eerlijk gezegd ook niet meer kunnen om EUR 2000 per jaar op te hoesten zoals ik toen heb gedaan voor de 500. Neem daarbij ook nog eens de onderhoudskosten, benzineprijzen, ...

Comment

• Zijn er hier foto's te vinden van een Mercedes CL500 AMG. Liefst van al een zilvergrijze.

Bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
        Ik weet wat je bedoelt. Ik zou het nu niet meer willen, en eerlijk gezegd ook niet meer kunnen om EUR 2000 per jaar op te hoesten zoals ik toen heb gedaan voor de 500. Neem daarbij ook nog eens de onderhoudskosten, benzineprijzen, ...
        En toch...je had gewoon een bordje met "spaarrekening" op die kar moeten zetten en wegparkeren.
        Maar goed, dat zijn pijgen na vasen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          met de automaat moet je leren rijden

ben je der al aan gewend ?
          Ik was er snel aan gewend eigenlijk. Motor-bak combo beviel me erg goed zolang je zo comfortabel mogelijk probeerde te rijden. Aandringen leidde imho tot niets, hoewel 'ie wel een flukse eerste vitesse kon placeren voor zoiets zwaars.
          Ik moest veel en fel manoevreren, en dat ging als een fluitje van een cent dankzij de automaat en de korte draaicirkel.

De rest van de auto: Al veel bij de dealer gestaan (120k kms), sponzige remmen en een veel te ontdubbeld stuur, en een teleurstellend interieur ondanks het cachet dat beige leder en hout zouden moeten bieden; nog veel te 'camionette' om als luxueuze wagen te dienen imho.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 'k Heb me dit weekend kunnen amuseren met een Mercedes-Benz ML.

280CDI, maar terug 'getuned' tot een 320CDI, die eigenlijk dezelfde motor heeft.

, mooi instumentenpaneel

Overdrive

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Ik was er snel aan gewend eigenlijk. Motor-bak combo beviel me erg goed zolang je zo comfortabel mogelijk probeerde te rijden.
                mooi zo

...de prijs van een viano ligt onder die van een transporter, en al positioneren ze hem graag als uber-monovolume, blijft het wel een cammionette

Comment

• Buitenfoto's heb ik niet, want het was te donker...

Comment

• Was precies goed vuil...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Was precies goed vuil...
                      Idd.

Rookt in z'n wagen, in zijn alcantara middenste van z'n zetel waren al zelfs gaten gebrand van z'n peuken.

Ach, het is mijn wagen niet...

Comment

• Bestuurderskant is mooi

middenconsole etc trekt op niet veel.

Comment

• Bah, baggerradio in zo'n auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Maar veel te duur.
                            maar wel ne ferme ge

ook al is die te duur, maar doe een bod en wie weet

Comment

• Ikzelf heb een ML280CDI (190 pk) en een ML320CDI (235pk) mogen uitproberen. Een 45 pk verschil maar DAG en NACHT verschil. De ML absorbeert de trillingen v/d weg veel beter dan Q7 en X5. Nadeel is een te levendig carrosserie.
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Zie die regelmatig rijden.

Ugly as hell

Comment

• Zalige foto van de trotse eigenaar
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Bah, baggerradio in zo'n auto

No shit, geen navi

Comment

Iemand zin om deze week mee naar diene rooie W124 te gaan zien in Waregem?
                                      Baja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

No shit, geen navi

tis een mercedes he, die mensen zijn gierig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

No shit, geen navi

Echt, dat zal nog een misser zijn als ie z'n kar wilt verkopen...

Comment

Working...
                                          X