Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk koop geen naft in een 4x4. Ik wil dan koppel op laag toeren.
ik ga ervan uit dat een 300 ge 20 liter lpg zou slikken, terwijl een 300 gd turbodiesel redelijk wat diesel zal slikken
en omdat normaal gezien een turbodiesel veel duurder in okkazie (zou) zitten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenE500E --> 4
Naar het schijnt zijn er op het einde van de E500 reeks een paar met vijftrappers gemaakt. Nooit eentje gezien.
Prijs wil ik niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe kunt je 500E binnensteken bij VATH voor een motorrevisie en montage van een 5 bak. Dan krijg je zelfs een jaar motor en blokgarantie.
Prijs wil ik niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenzoek ne porsche 928, die zijn meestal manueel en de versnellingsbak is.................mercedes( het motorblok ook trouwens)
@ RRD, kostprijs zal wel rond de 15 - 20K draaien denk ik.
Edith: de motorrevisie kost enkel iets van een EUR 6500, dan heb je een nieuw blok, je moet wel je oude blok daarlaten. Dat zullen ze dan reviseren voor de volgende denk ik. Dat ze ook een versnellingsbakombouw doen wist ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMarco budgetbenz heeft het al laten doen.
en dan het blok in kwestie:
M119
Ik schat dat je een dikke EUR 7000 - EUR 8000 kwijtbent voor de motor alleen.
Over een versnellingsbak kan ik nergens iets vinden - helaas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenKhad nog een paar photoshops staan op de pc ergens, van afgelopen jaren/maanden...
De een al wat meer geslaagd dan de ander natuurlijkPersoonlijk ben ik wel fan van de CL65 cabrio...
CLK Coupé Nieuw Model
CLK Cabrio Nieuw Model
CL65 AMG Cabrio
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJa maar die zijn niet stoer....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenCL65 AMG cabrio is inderdaad mooi! De CLK zal de achterlichten van de nieuwe E-klasse krijgen en niet die van de huidige C. Zie worldcarfans voor de laatste sypics van de CLK.
Ja kan welFoto's zijn al niet meer zo recent...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenSchijnbaar perfect: http://www.2dehands.be/mercedes-200-...l?auto_merk=37
Comment
-
Bedoel je de afgesleten pookhoes of dat de pook zo blinkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBedoel je de afgesleten pookhoes of dat de pook zo blinkt?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk koop geen naft in een 4x4. Ik wil dan koppel op laag toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 188 pk sterke hoogtoerige naft is niet erg vet in een 2.5 ton zware g
Comment
Comment