Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Mooie S210 hierboven
    sigpic

    www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Oei .
      Enkel als je de 250 neemt he.

      Een 200 of 220 wordt wel beter.

      Das op zich logisch he, zoveel pk uit zo weinig cc kan gewoon niet mooi lopen

      Comment


      • Nog nieuws over de DiesOtto?

        Comment


        • 2012 zeker...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Oei .
            Mja, een diesel 1000-1500 rpm laten draaien en dan gas geven... Niet zo gezond. Motor draait dan onder z'n werkgebied, goed voor emissies, slecht voor de motor. En op termijn slecht voor het milieu, want een ongezonde motor is vervuilender + gaat vlugger kapot, wat ook belastend is voor het milieu.
            Ivm die injectors: Mazda gaat nu ook drukken tot dik 2000 bar gebruiken, maar gebruikt geen piezo-injectoren, omwille van de resonanties en het geluid. Iets minder het maximum eruit gehaald dus, maar de motor loopt wel beter en stiller imo.
            Anyway, ik zou als ik 200.000 probleemloze kms wil doen eerder opteren voor de 320 dan voor de 250, al moet ik daar iets meer voor betalen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Nog nieuws over de DiesOtto?
              2011-2012.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                2011-2012.
                Samen met de lancering van de nieuwe S-klasse wss.

                Voor in een C/E is de motor vooralsnog te duur qua productie volgens mij.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Samen met de lancering van de nieuwe S-klasse wss.

                  Voor in een C/E is de motor vooralsnog te duur qua productie volgens mij.
                  Lijkt me idd aannemelijk.

                  Comment


                  • Klinkt wel geweldig: een 1800cc in een S, toch 230pk en amper 6l verbruik

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Klinkt wel geweldig: een 1800cc in een S, toch 230pk en amper 6l verbruik
                      Zal wel gekoppeld worden aan een of andere elektromotor om de 2,5 ton iets of wat te kunnen lanceren

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Klinkt wel geweldig: een 1800cc in een S
                        Jij vindt dat geweldig klinken?
                        Qua verbruik zou het mooi zijn moesten ze dat zo krijgen. Maar in een S-klasse hoor imo minstens een zescilinder.
                        Maar de ontwikkeling van diesel loopt op z'n einde. BMW kan nu 6-7liter verbruiken met z'n x30d, maar veel minder zullen we dat nooit zien gaan denk ik. Al denk ik dat de nieuwe S-klasse met 3.0 diesel wel eens een normverbruik van 7l kan halen. Downtuning en biturbo's (misschien zelfs triturbo's zoals de slk concept?) zullen nog even doorgaan.
                        Bij benzinemotoren liggen er nog véél meer mogelijkheden om te gaan ontwikkelen: directe injectie, turbo's die meer ingeburgerd zullen raken, biturbo's,...
                        De echte toekomst (2030-2040?) ligt volgens mij bij waterstof, anderen geloven dan weer meer in hybride of elektrische auto's. Ik persoonlijk iets minder.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Enkel als je de 250 neemt he.

                          Een 200 of 220 wordt wel beter.

                          Das op zich logisch he, zoveel pk uit zo weinig cc kan gewoon niet mooi lopen
                          Yup.

                          220 wordt nu wel echt leuk, met zijn turbootje extra

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Jij vindt dat geweldig klinken?
                            Qua verbruik zou het mooi zijn moesten ze dat zo krijgen. Maar in een S-klasse hoor imo minstens een zescilinder.
                            Maar de ontwikkeling van diesel loopt op z'n einde. BMW kan nu 6-7liter verbruiken met z'n x30d, maar veel minder zullen we dat nooit zien gaan denk ik. Al denk ik dat de nieuwe S-klasse met 3.0 diesel wel eens een normverbruik van 7l kan halen. Downtuning en biturbo's (misschien zelfs triturbo's zoals de slk concept?) zullen nog even doorgaan.
                            Bij benzinemotoren liggen er nog véél meer mogelijkheden om te gaan ontwikkelen: directe injectie, turbo's die meer ingeburgerd zullen raken, biturbo's,...
                            De echte toekomst (2030-2040?) ligt volgens mij bij waterstof, anderen geloven dan weer meer in hybride of elektrische auto's. Ik persoonlijk iets minder.
                            Waterstof moet hopen op het uitblijven van een of ander systeem zodat elektrische wagens snel bijgeladen kunnen worden, en om dat gewicht lager te krijgen.

                            Hoewel die Hydrogen van BMW wel geweldig klonk

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Yup.

                              220 wordt nu wel echt leuk, met zijn turbootje extra
                              't Is maar hoe je het bekijkt. Zal wel rapper vooruit gaan, maar zal ook lineairder worden, en daarom misschien minder sensatie geven?

                              Comment


                              • Kerel, ooit al eens in een Mercedes meegereden?
                                Dat heeft geen sensatie

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Jij vindt dat geweldig klinken?
                                  Qua verbruik zou het mooi zijn moesten ze dat zo krijgen. Maar in een S-klasse hoor imo minstens een zescilinder.
                                  Maar de ontwikkeling van diesel loopt op z'n einde. BMW kan nu 6-7liter verbruiken met z'n x30d, maar veel minder zullen we dat nooit zien gaan denk ik. Al denk ik dat de nieuwe S-klasse met 3.0 diesel wel eens een normverbruik van 7l kan halen. Downtuning en biturbo's (misschien zelfs triturbo's zoals de slk concept?) zullen nog even doorgaan.
                                  Bij benzinemotoren liggen er nog véél meer mogelijkheden om te gaan ontwikkelen: directe injectie, turbo's die meer ingeburgerd zullen raken, biturbo's,...
                                  De echte toekomst (2030-2040?) ligt volgens mij bij waterstof, anderen geloven dan weer meer in hybride of elektrische auto's. Ik persoonlijk iets minder.
                                  Zolang we maar naft kunnen tanken is het goed.

                                  Waterstof of elektriciteit tanken, lijkt me maar niks.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Kerel, ooit al eens in een Mercedes meegereden?
                                    Dat heeft geen sensatie


                                    Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Zolang we maar naft kunnen tanken is het goed.

                                    Waterstof of elektriciteit tanken, lijkt me maar niks.
                                    Dan liever waterstof in een verbrandingsmotor dan een pure elektromotor, niet?
                                    Fossiele brandstoffen zijn op tegen 2040 ten laatste.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten



                                      Dan liever waterstof in een verbrandingsmotor dan een pure elektromotor, niet?
                                      Fossiele brandstoffen zijn op tegen 2040 ten laatste.
                                      Zeker, geen motorgeluid? Ik zou het missen.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Dat heeft geen sensatie
                                        Betrap ik je hier nu op een West-Vlaamse uitspraak?
                                        Limburgers!

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          Zeker, geen motorgeluid? Ik zou het missen.
                                          Idem, weg passie, weg emotie.
                                          Dat en het volledig automatisch rijden van auto's is hetgeen ik voor zal strijden om het te voorkomen eens ik ingenieur ben!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X