Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenZou die niet even traag zijn als mijn 240TD? oké modernere motor, maar ook 72 pk en minder koppel voor de 200TD. Toch iets om rekening mee te houden ...
21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.
En top van resp. 150 en 145.
240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtennee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.
En top van resp. 150 en 145.
240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.
S123 240TD is 1515kg. S124 200TD is 1430kg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.
En top van resp. 150 en 145.
240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtennee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtennee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
Ja... ooit wil ik een W124 350 turbodiesel. W140-blok met intercooler erop. DikHEID.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBen wel benieuwd naar de hernemingen enzo. Zou alleszins wel eens lachen zijn om die te laten duelleren
Eerst stukje baan vinden dat lang genoeg is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZo'n 200TD is heerlijk.
Maar niet als enigste auto. Of je moet bompa zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtentrouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa... ooit wil ik een W124 350 turbodiesel. W140-blok met intercooler erop. DikHEID.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenallemaal rotmotoren, die lange slagers
Maar ze rijden echt fantastisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk heb ooit gelezen dat er in de jaren 80 plannen waren om een 7 cilinder diesel te maken van 3500 cc, gewoon weer een cilinder bij aan plakken Zou waarschijnlijk een iets te lange motor geworden zijn
Volgens mij is dat niet gemakkelijk te bouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaar ze rijden echt fantastisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEerst stukje baan vinden dat lang genoeg is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, laten we het weer eens over oude niet voor uit te branden diesels hebben, da's boeiend .
Gelijk heeft deze man.
Comment
Comment