Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
    trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
    Proficiat, zeker foto's posten.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      Zou die niet even traag zijn als mijn 240TD? oké modernere motor, maar ook 72 pk en minder koppel voor de 200TD. Toch iets om rekening mee te houden ...

      21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.

      En top van resp. 150 en 145.


      240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
        nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
        Ah ok, dan bedoel je de 2300cc uit sprinter enzo? Ik was in de war omdat je 2400 zei, dat was gewoon de motor die in de 240d lag en ook in de bestelwagens.
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.

          En top van resp. 150 en 145.


          240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.

          S123 240TD is 1515kg. S124 200TD is 1430kg.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.

            En top van resp. 150 en 145.


            240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.
            Ben wel benieuwd naar de hernemingen enzo. Zou alleszins wel eens lachen zijn om die te laten duelleren
            Die letzten Worte ...
            ... eines Diesel-Fahrers:
            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
            W201 BENZIN

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
              nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
              allemaal rotmotoren, die lange slagers

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen

                Ja... ooit wil ik een W124 350 turbodiesel. W140-blok met intercooler erop. DikHEID.

                Comment


                • was't nou boring of slag ?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    S123 240TD is 1515kg. S124 200TD is 1430kg.
                    Zal al dat chroom zijn
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Ben wel benieuwd naar de hernemingen enzo. Zou alleszins wel eens lachen zijn om die te laten duelleren

                      Eerst stukje baan vinden dat lang genoeg is...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Zo'n 200TD is heerlijk.



                        Maar niet als enigste auto. Of je moet bompa zijn.
                        Trager dan m'n Passat 1900D ?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                          trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            was't nou boring of slag ?

                            Beide.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Ja... ooit wil ik een W124 350 turbodiesel. W140-blok met intercooler erop. DikHEID.
                              Ik heb ooit gelezen dat er in de jaren 80 plannen waren om een 7 cilinder diesel te maken van 3500 cc, gewoon weer een cilinder bij aan plakken Zou waarschijnlijk een iets te lange motor geworden zijn
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                allemaal rotmotoren, die lange slagers

                                Maar ze rijden echt fantastisch.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Ik heb ooit gelezen dat er in de jaren 80 plannen waren om een 7 cilinder diesel te maken van 3500 cc, gewoon weer een cilinder bij aan plakken Zou waarschijnlijk een iets te lange motor geworden zijn

                                  Volgens mij is dat niet gemakkelijk te bouwen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Maar ze rijden echt fantastisch.
                                    geloof ik best

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Eerst stukje baan vinden dat lang genoeg is...
                                      Hoe ziet het daar in Brustem uit? Ben er zelf nog nooit geweest.... idd wel veel plaats nodig lol
                                      Die letzten Worte ...
                                      ... eines Diesel-Fahrers:
                                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                      W201 BENZIN

                                      Comment


                                      • Ja, laten we het weer eens over oude niet voor uit te branden diesels hebben, da's boeiend .

                                        Congrats met de R107, Stefaan .

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Ja, laten we het weer eens over oude niet voor uit te branden diesels hebben, da's boeiend .

                                          Gelijk heeft deze man.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X