Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
Zou die niet even traag zijn als mijn 240TD? oké modernere motor, maar ook 72 pk en minder koppel voor de 200TD. Toch iets om rekening mee te houden ...
21,7 naar de 100. 23 voor de automaat.
En top van resp. 150 en 145.
240TD S123 doet er 23,2 over met handbak (4 of 5) en 26 met automaat. Top 143 ongeveer.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
Ah ok, dan bedoel je de 2300cc uit sprinter enzo? Ik was in de war omdat je 2400 zei, dat was gewoon de motor die in de 240d lag en ook in de bestelwagens.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen
Ja... ooit wil ik een W124 350 turbodiesel. W140-blok met intercooler erop. DikHEID.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
Ja... ooit wil ik een W124 350 turbodiesel. W140-blok met intercooler erop. DikHEID.
Ik heb ooit gelezen dat er in de jaren 80 plannen waren om een 7 cilinder diesel te maken van 3500 cc, gewoon weer een cilinder bij aan plakken Zou waarschijnlijk een iets te lange motor geworden zijn
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Ik heb ooit gelezen dat er in de jaren 80 plannen waren om een 7 cilinder diesel te maken van 3500 cc, gewoon weer een cilinder bij aan plakken Zou waarschijnlijk een iets te lange motor geworden zijn
Comment